• Angy87

    ********BIM Lista v.12********

    hej tjejer :)
    min äl var sen denna månad så jag hänger på här om det är okej? :)

    V. 12

    16: Juliii86, InHeaven, Angy87 (3)
    17:
    18: LAMadde (1)
    19: Maniok (1)
    20: Maybebaby78, Sussi85 (2)
    21:
    22:

    Totalt på listan: 7
    Antal som borde bli gravida: 7 * 0,2 = 1,4 blir gravida

    Kvar på listan: 7

    GRAVIDA:

    LYCKA TILL NÄSTA GÅNG:

    Tid i bebisverkstaden:
    0-2 MÅNADER: Maybebaby78, LAMadde, Angy87 (3)
    3-6 MÅNADER: Maniok(1)
    7-9 MÅNADER: Juliii86, InHeaven(2)
    9-12 MÅNADER: (0)
    LÄNGRE ÄN 12 MÅNADER: Sussi85 (1)

  • Angy87

    jag använde mig också av stickor och när mitt gav utslag så var strecket så starkt att det inte gick att tvivla..


    InHeaven skrev 2009-03-03 20:32:48 följande:
    jag tar på morgonen, kanske är därför det inte visar något...men på mitt står det att man ska hålla sig ifråna tt kissapå 4 tmmar ochd et är omöjligt för mig...
    dom säger väll att den bästa tiden att testa är runt 2 tiden.. ?
  • Angy87
    MaybeBaby78 skrev 2009-03-05 11:19:52 följande:
    Va, varför är det bäst att testa runt två? Inget utslag idag heller . Hålle rpå att bli galen på detta. Och i natt är maken bortrest också...
    för även om är en peak med LHhormonet på morgonen så kan det dröja 4-5 innan det är tillräckligt för att ge utslag på ett ägglossningstest. men mellan 10 och 8 är ju okej säger dom, tror mest det är för att vissa kvinnor har en peak som bara varar några timmar och testar dom för tidigt på morgonen eller för sent på eftermiddagen/kvällen så kan dom missa peaken.
  • Angy87
    InHeaven skrev 2009-03-09 12:48:20 följande:
    okej :) haha jag skulle gärna testa tidigt men jag vet att jag ändå bara blir besviken..ja jag fick värsta flytningarna nyss så kanske är idag.. ska testa med äl test om 4 timmar...
    håll oss uppdaterad
  • Angy87

    ändrar mitt bim.. =)

    V. 12

    16: Juliii86, InHeaven (2)
    17:
    18: LAMadde, Em80, Angy87 (3)
    19: Maniok (1)
    20: Maybebaby78, Sussi85 (2)
    21:
    22: Proppen1982 (1)

    Totalt på listan: 9
    Antal som borde bli gravida: 9 * 0,2 = 1,8 blir gravida

    Kvar på listan: 9

    GRAVIDA:

    LYCKA TILL NÄSTA GÅNG:

    Tid i bebisverkstaden:
    0-2 MÅNADER: Maybebaby78, LAMadde, Angy87 (3)
    3-6 MÅNADER: Maniok(1), Em80
    7-9 MÅNADER: Juliii86, InHeaven(2)
    9-12 MÅNADER: (0)
    LÄNGRE ÄN 12 MÅNADER: Sussi85 (1)

  • Angy87

    ingen aning hur det går haha.. bim den 18:e men inga som hellst grav symptom ännu.. kanske lite molvärk i tjejmagen om jag känner efter..

    hur gick det med din äl denna månaden?

  • Angy87

    tror du att du kanske haft äl idag då? :S fast du har väll bim imorgon? du får ta och göra ett gravtest om mensen håller sig borta

  • Angy87

    jo det hade jag i min första graviditet.. vem vet äl testerna kanske missade lh stegringen.. det finns varje möjlighet!

  • Angy87

    jag plussade idag hoppas nu den lille vill stanna kvar..

    V. 12

    16: Juliii86, InHeaven (2)
    17:
    18: LAMadde, Em80 (2)
    19: Maniok (1)
    20: Maybebaby78, Sussi85, SelmaV (3)
    21:
    22: Proppen1982 (1)

    Totalt på listan: 10
    Antal som borde bli gravida: 10 * 0,2 = 2 blir gravida

    Kvar på listan: 10

    GRAVIDA: Angy87, 22 år, BF 25 nov (1)

    LYCKA TILL NÄSTA GÅNG:Teddymeidelicatio (1)

    Tid i bebisverkstaden:
    0-2 MÅNADER: Maybebaby78, LAMadde, Angy87 (3)
    3-6 MÅNADER: Maniok(1), Em80
    7-9 MÅNADER: Juliii86, InHeaven,teddymeidelicatio, SelmaV(4)
    9-12 MÅNADER: (0)
    LÄNGRE ÄN 12 MÅNADER: Sussi85 (1)

  • Angy87

    tack så jätte mycket!! :))

    tänk inte så! det kan du nog mycket väl vara.. jag har inga direkta symptom så.. inget mer än vad som känns som vanligt pms.. skulle nog vara att jag har vaknat på natten och behövt gå på toa dom senaste nätterna nu men inget mer.. fast det var likadant i min första graviditet.. fick inte direkt några symptom förrens runt v.8..
    lycka till i alla fall!!! det är väll bara 3 dagar kvar till ditt bim? :))

  • Angy87

    jo då förstår jag.. men dom säger väll att ingen graviditet är den andra lik
    oj, lycka till med både testandet och operationen på torsdag!! vad händer om du är gravid då med lugnande och så? dom kan väll inte operera på dig utan något smärtstillande alls? :-O

  • Angy87
    Juliii86 skrev 2009-03-17 17:15:57 följande:
    åh tror du det? vet inte om jag vågar tro att jag är gravid. jag testar igen och ingen mens i sikte
    nej självklart blir det inga svaga plus om man inte är gravid så grattis!!!! :))
  • Angy87
    MaybeBaby78 skrev 2009-03-17 13:33:46 följande:
    Angy: Lokalbedövning av armen går bra även om jag är gravid så det kommer inte göra ont. Men de rekommenderar att man tar lugnande mot oro och det är inge bra om man väntar barn. Men klarade jag ett kejsarsnitt utan droger så ska jag väl klara det här om det skulle behövas!
    får man lugnande vid kejsarsnitt :-O det är mycket jag inte vet märker jag haha..
    hoppas det går bra för dig på torsdag!! du får uppdatera oss
  • Angy87

    vilket test är det? har du lagt upp någon bild på de?
    så länge du ser strecket så är det ju ett streck :)))

  • Angy87

    det är definitivt ett plus!!! grattis!!!!! :)) testa igen om några dagar så ska du se att det blir starkare! :))

  • Angy87
    MaybeBaby78 skrev 2009-03-18 09:36:50 följande:
    Angy: Nej det är just det. Man får inte lugnande vid snitt men man klarar det ju ändå fastän det är en stor operation så en liten handoperation borde ju gå fint.Jag har världens mensvärk idag så förväntar mig tyvärr mensen när som helst men väntar att skriva av mig ffrån listan innan mensen kommer .
    jaha du menar så haha.. jag är så dum ibland! jo självklart, det har du rätt i! :)
    usch, vad tråkigt.. jag hoppas för din skull att den håller sig borta!!
  • Angy87
    Juliii86 skrev 2009-03-19 16:21:32 följande:
    Tack så mycket tjejer Ringde MVC imorses och sa att jag ville göra ett test. Fick en tid den 30 mars men jag sa inget om att jag har gjort redan för då hade hon sagt att jag inte behöver göra en hos dem för det litar hundra procent på testerna från apoteket. Eftersom jag är lite nojig så vill jag ändå ha ett säkert svar och inte behöva tro att jag är gravid fast det visar sig inte vara det. Får se
    huh? hur kommer det sig att dom litar hundra procent på testerna på apoteket? :-S om dom nu gjorde det förstår jag inte varför man testas på inskrivningen :-S.. fast erm.. det kanske man gör i sverige? :-S det är väll som du sägerändå bäst att ta ett test hos doktorn och få ett ja eller nej så slipper du oroa dig sen
  • Angy87
    Juliii86 skrev 2009-03-24 10:56:13 följande:
    Jag vet inte riktigt vad min kropp håller på med.. tror det är ett MF på g igen..
    neej vad hemskt vad har hänt?
  • Angy87
    Juliii86 skrev 2009-03-24 11:43:32 följande:
    Jag började blöda igår lite.. sen fortsatte det blöda och idag blöder jag fortfarande. Men inga klumpar och inte heller bruna flytningar och inte heller ont i korsrygget som förra gången när jag fick MF. Jag vet inte.. jag får se. Jag ska ju till BM för att göra ett test som jag bokade förra veckan.
    varför åker du inte till akuten och ber dom titta på dig?
Svar på tråden ********BIM Lista v.12********