• Stoffe76

Amwayare!

Hej!

Ni som är med i Amway, hur mycket tjänar ni på det per månad och hur länge har ni varit med? Jag menar alltså inte hur mycket ni sparar på att köpa deras produkter, utan hur mycket ni drar in. Skriv om det är före eller efter skatt.

Jag lägger detta i känsliga rummet, eftersom jag vet att många inte vill tala om hur mycket de tjänar. För dem som är med i Amway, kanske ämnet är ännu känsligare?

Hoppas på svar (och att tråden inte blir bortplockad eller flyttad, för under allmänna rubriker får man nog inga svar).

/Stoffe76

• Svar på tråden Amwayare!
  • Stoffe76

TBS: tack för infon. Jag vill också höra från någon som är med. Jag är inte ute efter att gå med, jag är bara nyfiken på hur medlemmarna ser på sitt medlemskap.

• Stoffe76

Den blev flyttad.

TigerLinn skrev 2009-03-15 01:37:48 följande:
    ¨denna tråd ligger ju inte i känsliga rummet som de står i TS... :S
  • Stoffe76

Lajkie: vad bra! Men en fundering jag kan ha, är ifall man tjänar okej utifrån de arbetstimmar man satsar? Jag menar, när man lägger sin fritid på möten mm. Och ifall man lägger ut mycket pengar, för bensin osv (för att åka runt och ha möten).

• Stoffe76

GoDiamond: fast jag tycker att varorna verkar väldigt dyra. Kan man verkligen spara på sin egen konsumtion? 2005 kostade en liter diskmedel 60 kr, enligt en prislista som ligger på nätet.
    www.screentan.org/old/show.php
    Nu vet jag att man säger att alla Amwayprodukter är otroooligt dryga, men Yes är också väldigt drygt och kostar inte så mycket 2009, som amways diskmedel kostade 2005.

Jag har också tittat på den här grafiken, och är tveksam till om man verkligen kan gå plus.
    www.nt.se/gfxViewer.aspx%3a%2f%2fwww.nt.se%2fimg%2f2007%2f10%2f17%2f1790525.gif

Hoppas att länkarna funkar.

• Stoffe76

Fast jag tror inte att det där stämmer, att Amwayprodukterna är så sjukt mycket bättre och drygare än andra produkter. Kanske är diskmedlet väldigt drygt. Men tandkrämen, då? Hur kan man motivera att den är så dyr? Och snabbkaffet? Typ 170 kr för en burk, och man tar inte mindre av det än av vanligt snabbkaffe.

• Stoffe76

Amway skall frälsa oss från tandsten, fläckar och svettfläckar under armarna, det är ju tydligt! Jag vill påstå att ni lider av en masspsykos. Men så länge ni mår bra, så...

• Stoffe76

Schysst psykos för din del, i så fall! Undrar hur många som får det så, och hur många som lider av biverkningar såsom fattigdom, noll socialt liv (för att man tjatat sönder sina relationer) och ingen tid med barnen.

Grattis till din framgång, i alla fall.

• Stoffe76
    anmara skrev 2009-05-07 21:09:56 följande:
    Varför ska amwayare alltid lämna tråden när de får mothugg och någon i frågasätter? Vad är ni rädda för? Att bli avslöjade? Eller vad?
    Vi kanske borde prata mer om diskmedel, för att ha dem kvar. Vad använder du för diskmedel?
Svar på tråden Amwayare!