• anmara

Amwayare!

Neelah skrev 2009-05-07 13:22:35 följande:
    Nu har jag läst igenom hela länken och jag har inte så mycket mer att säga om den. Det mesta stämmer inte, precis som TigerLinn skrev, men det är vackert paketerat och ser bra ut. Jag visar gärna HELA affärsplanen för den som är intresserad och kommer inte att kräva att den som ser affärsplanen registrerar sig eller köper något - det gör man ALDRIG! Innan jag startade min verksamhet så kontaktade jag bl.a. konsumentverket, direkthandelsföreningen m.fl. för att själv ta reda på om det är en seriös verksamhet. Jag skulle aldrig komma på tanken att lyssna mer på vad någon okänd person skriver i ett forum på Internet än på de myndigheter som faktiskt har som uppgift att övervaka och kontrollera direkthandelsföretag.
    Verkar som att Konsumentverket är ambivalenta i sådanafall om de gett din info om att de anser att Amway är fullständigt seriösa...

74.125.77.132/search%3D3-AV_ID%3D396104,00.html+konsumentverket+amway&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se
  • anmara
    Neelah skrev 2009-05-07 20:07:21 följande:
    Men du, min "masspsykos" gör att min man slutar jobba i juni och jag själv i oktober och det tycker jag är skönt! Vi går i pension när vi är 40 istället för 65. Nu lämnar jag den här tråden. Om någon vill mig nåt så är det bara att inboxa eller skriva i min gästbok. Ha ett gott liv allihop! :)
    Varför ska amwayare alltid lämna tråden när de får mothugg och någon i frågasätter? Vad är ni rädda för? Att bli avslöjade? Eller vad?
  • anmara
    Stoffe76 skrev 2009-05-07 22:29:35 följande:
    Vi kanske borde prata mer om diskmedel, för att ha dem kvar. Vad använder du för diskmedel?

(Y*s slår garanterat Amways variant)
  • anmara
    TigerLinn skrev 2009-05-08 00:22:39 följande:
    det tror du:D
    Vet. Har faktiskt använt båda. Så jag VET.
Svar på tråden Amwayare!