Neelah skrev 2009-05-11 20:03:58 följande:
Amway var mitt sätt att ta mig ur skiten (överskuldsatthet) och om det vore som många här tror så borde jag ju haft större skulder nu istället för ett tryggt liv. Jag har aldrig utnyttjat någon, utan jag gör vad vilken butiksägare som helst gör - skapar omsättning i min butik och om någon vill öppna en filial till min butik så är det helt okej. Men de flesta är kunder och den största skillnaden mellan min butik och t.ex. ICA är att min butik inte är fysisk, utan kunderna beställer sina varor via en webbsida och får dem hemlevererade. Varför ska jag få skit för att jag har byggt upp ett framgångsrikt företag och någon annan misslyckats? Så är det inom alla brancher - en del lyckas och andra inte. Om företaget är kopplat till Amway är det okej att vara otrevlig, men om det hade varit ett företag kopplat till ICA så är det skillnad???Nu har jag förklarat det här så många gånger och svarat på så många frågor att det inte känns som att jag har något mer att säga...
Längtar tills jag hamnar där du är, och ta mej ur skiten jag med (Är skuldsatt). Vill kunna leva tryggt med mina döttrar....