• 3mammawannabe

Janos Amosy Borås

Hej alla som sitter och bara väntar på ett pluss!

Jag har tid till Janos Amosy i Borås för utredning i slutet av mars...Väntetiden var närmare 3 månader.

Finns det någon här som har erfarenhet av honom..Går eller har gått hos honom?Vad kommer det att kosta? utredning, prover etc?

Sitter här o väntar:)
    Kram

• Svar på tråden Janos Amosy Borås
  • 3mammawannabe

Puffar lite här för svar:)

• timberhochmandie

Patientavgift, 200 kr/besök!

• 3mammawannabe

Janos har blivit akut långvarigt sjuk eller nåt och kanske aldrig återkommer mer till kliniken. De ringde häromdagen o bokade av min tid på grund av det...Någon som vet vad som hänt honom?

• Goding80

Hej,

Hade själv tid hos Amosy på tisdag. Men blev avbokad de ringde torsdags, fick inte större klarhet än du. Men sa de att han kanske aldrig skulle komma tillbaka??

Vi har börjat våran utredeing och jag tycker väldigt mycket om honom så det skulle kännas jobbigt om han inte kommer tillbaka.

• Goding80

Ska du vänta tills du får besked, eller ska du söka dig någon annanstans?

Till mig sa de att de skulle ta in vikarie.

• 3mammawannabe

Jag ringde till Sahlgrenska på fredagen och beställde utredningstid där...Man blir ju lite besviken att man måste vänta nu igen...

• timberhochmandie

De hade ingen hänvisning att komma med till er? Till någon annan klinik? När skulle vikarien vara på plats? Hur är det med Amosy - är det illa-illa eller "bara" illa för jobbet-illa?

• Goding80

Nej fick inget svar om någonting. De skulle höra av sig.

Känns riktigt tungt, vi skulle fortsätta våran utredning nu till våren. Nu vet jag inte alls hur det blir.

Svar på tråden Janos Amosy Borås