• Anonym (Lovehandle)

Bli av med lovehandles?

Har i många år hatat mina kärlekshandtag och vill veta om de finns nått sätt att bli av med dom? Jag är smal i övrigt, men verkar som allt lägger sig på sidorna :(

Så jag undrar om de finns någon som har blitt av me sina på nått sätt?
    Jag är öppen för allt, träningschema, vad ja inte inte ska äta o bla bla bla....Bara det är från någon som vet att de ger resultat.

Är så trött på saker som inte ger resultat

• Svar på tråden Bli av med lovehandles?
  • Anonym

Jag är rädd för att det bara finns 2 alternativ:

Börja älska dina kärlekshandtag eller åtminstone lära dig att leva med dom!

Eller genomgå en operation!

• Anonym (Lovehandle)

Anonym skrev 2009-02-22 20:06:22 följande:

Jag är rädd för att det bara finns 2 alternativ:Börja älska dina kärlekshandtag eller åtminstone lära dig att leva med dom!Eller genomgå en operation!
    Så de finns allvarligt inte ett enda sätt att träna bort dom?
    Asså jag vet ju att man inte kan punktförbränna men nått träningssätt finns de väl som verkligen tar bort det?
  • Anonym
    Svar på #2
    Jag är ju ingen expert alltså!!
    Men vad jag vet så finns det inga träningskurer som kan ta bort dom, utan det är ingrepp som gäller!!
  • ewamarie

Som du säger så går det inte att punktförbränna. Träna allsidigt både lågintensivt och högintensivt och glöm för all del inte styrketräningen så kommer du se resultat. Och det är aldrig fel att köra lite extra coreträning.

Men som tidigare sagts du får nog lära dig att leva med att det är såhär din kropp ser ut!

Lycka till

Världens vackraste Flickor! Mira Juli-06, Emmie Juni -08. Och en Ojsan BF Aug -09
  • Anonym (Lovehandle)

ewamarie skrev 2009-02-22 20:11:07 följande:

Som du säger så går det inte att punktförbränna. Träna allsidigt både lågintensivt och högintensivt och glöm för all del inte styrketräningen så kommer du se resultat. Och det är aldrig fel att köra lite extra coreträning.Men som tidigare sagts du får nog lära dig att leva med att det är såhär din kropp ser ut!Lycka till
    men de ser ju helt sjukt ut.
    Jätte smal i övrigt och sen tjocka lovehandles.
  • Anonym (Lovehandle)

läste lite på google o fick fram detta om lovehandles.

" All form av konditionsträning är bra, eftersom det ökar din fettförbränning. Kör även magövningar för att göra magen fastare, men det är konditionsträningen som gör att du blir av med det överflödiga fettet.
    "

• konkelbär

Bukfett beror på för högt kaloriintag.

Försök begränsa antalet kalorier, och ät kalorier från RÄTT mat. Rätt fetter; fisk, avokado. Undvik dåliga fetter (rött kött, grädde etc) och snabba kolhydrater.

• Anonym (sne)

Japp, styrketräning varvat med konditionsträning gör susen för fettförbränningen.
    Du kan inte punktförbränna, men du kan skulptera om kroppen genom att träna vissa muskelgrupper mer.

Som tjej vill man inte ha en bred midja, varför man som tjej gör sig själv en tjänst genom att strunta i att träna dom sneda magmusklerna.
    Men i ditt fall hade jag nog rekommenderat dig att göra det. Då fyller du ut fettet lite, så att det blir muskler under, och på så vis blir du fastare just kring "handtagen"

• Anonym
    Svar på #6
    Vill absolut inte vara elak, men jag tror inte att det där biter på "handtagen".
    Alltså det blir nog en förbättring men jag tror inte du blir av med dom...
    Såg en dokumentär om det där!!
    Det var 2 st som sökte hjälp pga deras "handtag", läkaren sa att det inte gick att träna bort dessa helt utan enbart minska dom lite grann!!
    Så för att bli av med dom helt så var ingrepp det enda...
  • Anonym (Lovehandle)

Så de finns asså INGEN som tränat bort sina helt?

Herregud....ska ja behöva lägga ut flera tio tusen igen på operation....tyckte de räckte me mina boobs men men.

Svar på tråden Bli av med lovehandles?