Molivia skrev 2009-02-24 09:18:48 följande:
Jag undrar om det här styriga kan vara en 3 månaders utveckling. Min dotter fyller också 3 månader om ett par dagar å det känns som att allt har bara blivit uppochner vänt den sista veckan. Mattider, hur hon äter ( hon visar inte alls lika tydligt längre när hon är hungrig) Å på natten sover hon jätteoroligt. Tidigare somnade hon mellan 8 å 9 sov till 12-1 för att sen sova fyra fem timmar osv... men nu sover hon lite hipp som happ å äter också lite hipp som happ. Å även här bajsas det grönt, kan va lite olika på en å samma dag. Men oftast när hon bajsar mycket så brukar det va gult, dock inte imorse då va det typ mossfärgat. Blää! Min sambo är iof jätteförkyld så hon kan ju ha fått en släng av det. Men idag ska jag skriva upp hur hon äter å se om man kan få nån ny rutin. Fast jobbigast är ändå natten, förstår inte varför hon ska vakna efter drygt en timmes sömn å hålla på å röra sig å låta.. Jag tror att hon är hungrig tar upp henne men hon vill inte äta, lägger ner henne å då somnar hon om. Nån mer med samma problem? Känner mig just nu som en urusel förälder som inte har nån koll. Blev väldigt långt det här, men behövde nog skriva av mig lite.
Vi har det likadant och Alexander blir 3 månader på fredag! Dom går ju igenom en utvecklingsfas runt vecka 12 och då blir dom lite "stökiga". Just nu somnar Alexander vid 20.00, sover till 00-01 äter och sover sen till ungefär 04.00 sen vaknar han 05.30 allra senast och då vill han gå upp! = trött mamma!!!!!