Vem är du Stefan1979 undrar vi på Eurobabies.
Vad vi vet så har ingen kund på något sätt blivit illa behandlad, Vi har 16 års erfarenhet av barnvagnar ,och ägnar inte åt åt någon form av tryckförsäljning.
Däremot har vi mycket bra service, där köparen får service på sin vagn 7 dagar i veckan mellan 13-19:00 vilken annan babyaffär har detta ? + att man slipper att lämna in vagnen , vi servar vagnen medans kunden väntar.
Under tiden får kunden kaffe med dopp och kan sitta på vår uteplats om vädret tillåter.
Har du köpt en vagnav oss så hör av dig till oss , vi har så,vitt vi känner till ingen kund som är missnöjd.
Våra vagnar Eurobabies har vi sålt under 16 år och vi känner dem väl har alla reservdelar i lager.
När det gäller Eurobaby Berlin så har vi sålt ca 200 av dessa, utan att någon enda kund har velat lämna tillbaka vagnen eller inte fått den service kunderna rättmätlignen skall ha.
Dessutom slipper man betala en massa mellanhänder, vi köper direkt av fabriken
och säljer direkt till konsumenten till mycket låga priser.
Våra vagnar är välkända av 10.000 tals ägare och sådana här påhopp får oss att tro att det är en konkurrent som skrivit inlägget.
Har du en sådan vagn och är alldeles det minsta icke 100% nöjd, kom då till oss så skall vi lösa problemet medan du väntar.
Bengt Larsson , försäljningschef Eurobabies of Sweden.