• Anonym (tjej)

min tjejkompis gör mig så kåt..

Hej..

jag vet inte vad jag ska göra..

min tjejkompis sedan några år tillbaka är så sexig att jag nästan får hjärtklappning så fort jag ser henne..
    Nu har hon inne på en sexsida gett mig tillåtelse att se hennes privata bilder.. och ja.. jag blir kåt som fan!

Skulle kunna göra vad som helst för att få vara med henne på ett annat plan än vänskapligt..

• Svar på tråden min tjejkompis gör mig så kåt..
  • Anonym (1223656769)

Att du fick se hennes privata bilder var nog en liten pik från hennes sida. ^^

• Anonym (tjej)

för mig känns det inte så härligt egentligen med tanke på att jag har sambo och barn..

• Anonym

Vad är det för sexsida om man får fråga?

• m00nfl0wer

Kåt på andra får man väl bli bäst man vill, så länge man inte är otrogen. Jag och min sambo har gjort upp så att jag får ha sex med tjejer om jag vill, bara han vet om det eller är med. Du kan inte prata med din sambo eller så? Är du bisexuell?

Anonym (tjej) skrev 2009-02-24 13:23:47 följande:
    för mig känns det inte så härligt egentligen med tanke på att jag har sambo och barn..
  • Anonym (såå vacker)

Jag känner igen mig lite. Jag har en kompis sedan några år tillbaka och på senaste tiden har jag börjat attraheras väldigt mycket av henne. Jag har haft relationer med kvinnor tidigare men det är flera år sedan jag var sugen på en tjej senast. Jag vet att hon har sexuella erfarenheter med kvinnor så på så sätt är det ju inte totalstopp. Problemet är att vi båda är gifta... Jag tror att säkert hennes man och eventuellt min man skulle kunna acceptera om det hände något mellan oss vid ett enstaka tillfälle. Jag har precis spenderat hela natten med att ligga och fantisera om henne och mig tillsammans.

Vi ska troligtvis åka bort tillsammans en helg i sommar och då kanske vi får vår chans

• Anonym (tjej)

Jo jag är bisexuell..

vilken sida det är vill jag inte säga.. men den är inte svensk iallafall..

• Anonym (girlie)

Jag har haft tjejsex & trekant med två tjejer, är lyckligt gift men nyfiken på tjejer. & tjejerna är mina 2 närmaste vänner.

• Anonym

ta hem tjejen på middag och ha något riktigt sexigt på dig och se vad som händer. så skulle nog jag göra.

Svar på tråden min tjejkompis gör mig så kåt..