Frågor till er ViktVäktare!
Har allt mer börjar fundera på att gå med i VV sedan jag fött och ammat klart. Har skaffat VV:s CD-rom skiva, Points Plus, och sitter nu och kollar runt lite för att hinna förbereda mig och komma in i "rätt" tankebanor.
Jag var innan mycket skepptisk till VV men tror nu absolut att de kan ge väldigt goda resultat. Inte minst när jag inser att man inte får äta ett j*a skit! Jag måste fråga er hur 17 ni klrara av det hela! Jag satt och för skojjs skull fyllde i min frukost som oftats betsår av en portion havregrynsgröt med äppelmos, 1 glas mjölk, en smörgås med ost och smör. Och detta blev 10 points!!!!!!! Och jag skulle ha 20, om jag skulle banta! Hur i hela fridens namn klarra man det? Jag MÅSTE få en rejäl frukost! Jag kollade i VV:s kokbok där receptförslag till frukost fanns, ch då var det i stil med 2 knäckemackor och en melonbit! Vem tusan klarar sig en halv dag på det? Jag vet att man får äta frukt och grönskaer hur mycket man vill, men det mättar ju inge ett smack! Inte verklig mättnad, det blir mer som bukfylla, iaf tycker jag det!
Måste fråga hur ni löser det och går till väga! Alla säger ju att man får äta sååå mycket och blir sååå mätt, är det grönskaer som åsyftas då?
Snälla ni måste ge mig era tips!!! För jag vill verkligen gå med i VV sedan!