• Scraptroll

Sandviken Tråden

Seljansborgs öppna förskola öppnade i förra veckan
    deras öppettider är måndag, onsdag, torsdag kl 9.00-12.00
    fika 5 kr
    Jag brukar gå dit o det är riktigt trevligt där med mycket leksaker åt ungarna

Idén med stadsparken var inte så dum...lite lek o picknick skulle ju bara vara kul

Hur gamla är era barn? vad heter de? vart i Sandviken bor ni?

Jag/vi har en dotter som heter Amanda o hon är 6½ månad o en riktigt pigg tös som nog bröjar gå på egen hand snart iaf om man ska tro hennes tidigare framsteg.
    Vi bor i Hantverkarbacken o har därför väldigt nära till Seljansborg o går dit nästan varje gång de har öppet fast oftats på onsdagar o torsdagar

• Scraptroll

jag har inget förslag på dag...men jag vet att jag inte kan på fredagar efter kl 4 då har vi baddag o åker till badhuset

• Scraptroll

hmm...tror att måndag kan passa mig men är inte riktigt säker...fyller (22)år då o jag vet inte om det är nån som dyker upp just den dagen(firar på söndagen den 21/8 istället)

• Scraptroll

det låter jätte bra med 14.00 i stadsparken på måndag för min del o självklart tar man med sig eget fika

• Scraptroll

frågan är om vi ska ändra tiden då det verkar vara några som inte kan kl två...har ni några andra förslag?

• Scraptroll

jag ska nog se om jag kan lyckas övertala sambon till o gå på tivolit en liten stund...tivoli o marknader är så kul

ja ni vad sägs om en senare tid på måndagen? kanske kl 4 lr blir de för sent? tisdagen kanske är bättre?

• Scraptroll

Ja tivolit var iaf inget o ha förstår inte ens att de gilldes ställa upp det o vilka hutlösa priser de tog för så dåliga karuseller o knappt någe folk var det där heller.

Isildun: Jo visst är det bäst o ta det tidigare (jag kan imorrn) men om vi ska försöka träffas så många som möjligt så kanske vi måste ändra dag istället då? tisdag har varit upp som förslag.

Åkte förbi dig igår när du var ute o promenrade med Moa...knackade på rutan men tror inte du han uppfatta det..

• Scraptroll

Hoppas vi blir några stycken som kommer till stadsparken kl 14 imorrn nu då även om det är några som inte kan, får väll ta en helg nästa gång.

• Scraptroll

Ja tack så mycket det var jätte kul o träffa er
    Amanda slockna som när man blåser ut ett ljus när vi kom hem hon var jätte trött.

Svar på tråden Sandviken Tråden