Om det blev trendigt med gula träskor...
skulle du använda det då?
skulle du använda det då?
Absolut inte. Hatar tofflor.
Jag tror inte det. Iofs händer det ganska ofta att jag tycker att vissa trender är hemska men sedan när jag vant mig så börjar jag tycka att det är helt okej. Men nu råkar träskor vara något av det absolut fulaste jag vet, och det skulle inte passa med min klädstil alls så då skulle jag vara tvungen att ändra på den också... så, nej. Sannolikt inte.
Jag har redan ett par. Träskor är jättepraktiskt om jag bara ska ut i garaget eller kanske hämta in tidningen. Fast inte när det är snö förstås ...
Fulsnyggt, skulle nog användare nu om jag hittade ett par
Röstade på "Jag tror inte det".
Jag har alltid minst ett par trätofflor, till att springa ut och in i hemma, ha i trädgården eller när man bygger och jobbar och så. Oftast svarta. Någon gång har jag haft "ofärgade" (skinnfärgade - eller vad säger man?).
Gult tycker jag generellt sett inte så väldigt bra om på kläder. Men visst, om det dök upp i en snygg gul nyans, och de inte var påtagligt dyrare än de svarta, så skulle jag visst kunna köpa, om det var dags att skaffa nya.
Men jag skulle fortfarande använda dem på samma sätt - inte ute på stan. Och huruvida det var trendigt skulle jag strunta i
får ont i fossingarna av träskor så nej nej nej jag skulle inte använda det...
Om det blev trendigt med gula träskor.... så blir de inte bekvämare för det.
Nej, skulle inte få för mig att införskaffa ett par.
Träskor är bland det skönaste som finns men jag gillar inte gult. Trivs bra i mina röda!