Inlägg från: Cornbread |Visa alla inlägg
  • Cornbread

Katten kräks!

hur ser kräket ut?

• Cornbread
    Svar på #7
    LykkeLee skrev 2009-02-26 08:23:09 följande:
    Dt är som om fodret kommer upp helt igen... Det verkar som om han sväljer fodret helt liksom utan att tugga.. helskumt!
    Ok, för min katt kräkte som slem och då hade han fel på tarmen..
    men när de spyr torrt och massa hår i är det normalt.
  • Cornbread
    Svar på #11
    MrsMurphy skrev 2009-02-26 08:25:51 följande:
    Kan inte för mitt liv komma på vad mitt heter heller...  Samma här men mitt inköps från veterinären i säckar iom att det är konstaterat problem. Men testa att lägga torrfodret i lite vatten och se om det hjälper. Det brukar göra det mer lättsmält! Och se om det lugnar ner sig de närmaste 24 timmarna, annars tycker jag att du ska slå en pling till vet. Skitjobbigt att ha en konstant kräkande katt på hemmaplan!
    Hill's ?
  • Cornbread
    Svar på #20
    Rothmos skrev 2009-02-26 08:40:11 följande:
    Ursäkta, men är du inte riktigt klok i huvudet?!! Katten har spytt I EN VECKA! Kan du ge din katt den omsorg den behöver så ska du inte ha nån. Förmodligen har den en ganska allvarlig födoämnesallergi, eller så har den stopp i strupe-mage-tarm. "Den ser pigg ut.." Fan va sne jag blir på sånt här.
    Det finns alltid de som hetsar upp sig.
    Man behöver inte ringa veterinären så fort en katt spyr.
    Hon ville väl avvakta och se om det avtar eller inte?
    Veterinären brukar säg att man ska vänta några dagar om katten är pigg för övrigt.
    Eftersom katten är pigg så får den i sig en mängd mat och spyr som sagt inte ut allt.

Ge dig!
Svar på tråden Katten kräks!