Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah

Kalas!!!!

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Ska oxå försöka leta upp kudden.. Vart en hård kväll. Natti natti alla!

• Marayah

Han är ju sååååå BÄST Patrik!!!!

JePaLuLi skrev 2009-02-27 07:55:17 följande:
    Idag vaknade jag utvilad! Så himla skönt! Jag brukar inte vara uppe så här tidigt... Gårdagen var ganska jobbig så jag hade tänkt att krama kudden ganska tidigt. Sötaste sambon hade andra planer. Han hade tänt ljus i hela badrummet och tappat upp ett varmt bad. Eftersom jag ammar fick jag ingen champange, men väl iskall cola Jag fick massage och det var som att gå på hemmaspa Blev verkligen behandlad som en prinsessa och det var såå skönt att bli lite bortskämd!
  • Marayah

Åhh, välkommen tillbaka gumman.

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 16:32:40 följande:
    Hej på er! Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det. Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll! Dags att ge lillsnuttan lite mat
  • Marayah

Här är det oxå bra med barnen. Ska ha mys med familjen nu framför så ska det låta. ÄNTLIGEN är det tillbaka... Så kul med ny lägenhet... Filip kröp flera meter nyss med hjälp av lockande med mobiltelefon. *stolt mamma* Men nu lever vi snart farligt. Räcka ut tungan Dags att sätta sig i soffan nu... Trevlig kväll på er alla kära vänner...

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 17:14:23 följande:
    Marayah: Tack vännen Thelifesaviour: Tack! Ja gottfridsberg är väldigt fint! Nu har vi bott i ryd sen 2003 så nu vill jag se något annat ska som sagt bli skönt å slippa grannarna! Dinana: Mmm, det är en mysig lgh JennyoPatrik: Tack vännen! Vad skönt det känns å höra! Ja, det ska bli så kul och möblera och fixa och grejja Allt bra med era barn?
  • Marayah

Jaaa. Ja med blev själv en stund nu. Jocke skulle åka iväg till hittegods och hämta sin väska som han glömde igår på bussen. Klant. Hehe!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 20:19:10 följande:
    Duktiga Filip!!!

Stolt Enbarnsmamma: Ni får oxå ha det så mysigt ikväll..  Btw, gottfridsberg är inte så långt från skägget heller.
  • Marayah

Sööötnosar!!!

Fru T skrev 2009-02-27 21:28:32 följande:
    hitta ett mysmongo i sängen... kolla in tassen som sticker ut under täcket bakom Stina har myst in sig regält
  • Marayah

Får man ses med er??

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 21:23:07 följande:
    JennyoPatrik: hihi, det är bara bra att han tar för sig och utforskar sin omvärld ja, jag är rädd för att det kommer förr eller senare men vad skoj, var vill du ses?
  • Marayah

Det låter trevligt det.

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 21:30:23 följande:
    Marayah: Tack nej det är inte alls långt kommer gärna och hälsar på er och ni får gärna komma hem till oss
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!