dinana skrev 2009-02-27 08:57:21 följande:
Här har man verkligen sovit uruselt i natt. La mig redan vid halv elva igår kväll, men kunde omöjligt somna... kanske somnade till lite halvt. Men sen var jag så trött på att försöka ova så gick upp och tappade upp ett varmt bad istället (brukar jag ju bli trött av). Men men.. jaja, vi halv tre gick jag och la mig igen... och det var verkligen full fart i magen. Bebisen hade hicka och det kändes som att hela jag hoppade till varje gång lillbebis hoppade till. Somnade i alla fall till slut. Så jag vart inte så jättepigg när jag vaknade vid sju och skulle upp och fixa Molly för dagis... Funderar på att gå å lägga mig, men det är ju stört omöjligt när man redan har varit uppe i nästan två timmar. Det var en massa saker jag skulle göra idag, men jag kommer knappt ihåg nått... orka!?! Ja just det ja, betala räkningar... *usch å fy*
hoppas du kan vila eller ta igen dig under helgen.här är alla räkningar fixade.imorrn ska jag ta sovmorgon ända till kl 8.ska bli så skönt att få sova ut.maken är ledig en lördag för en gångs skull så då ska vi hitta på något.det är så trist när maken jobbar varje helg.