VI från Linköping Del 3!!!!
Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite
Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite
Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
Leos och Vincents mamma: Det var smart, svårt att binda upp sig på en dag i veckan tycker jag. Är det nere i stora simhallen?
Oj vad här skrivs fort! Tack för alla välkomnanden, kul med en Linköpingsgrupp!
SmileyMalin: Hallå där, kul att se dig. Och grattis själv märker jag, va kul!! Ja, nu håller vi tummarna att det ska gå vägen. Väntar med spänning på att känna mer tydliga sparkar snart så att jag får bekräftelse. Går det bra med huset?
dinana: Du är oxå inne på bebis till sommaren, va kul! Det skulle inte förvåna mig ett skvatt om det blir en riktigt het sommar så att vi får gå där och svettas med stora magar och sen nyfödda små element vid bröstet.
SmileyMalin: He he det är bra att du är optimistisk! Förstår att det tar tid, det är ju inte bara att trixa när man vill med småttingar hemma. Har ni ett barnrum till nästa oxå eller får de dela?
SmileyMalin: Jösses va stort, 200kvm. Nej, inte Skarpan längre, vi flyttade ett par kilometer till Vidingsjö vid årsskiftet. Hittade en trevligt hus till slut.