VI från Linköping Del 3!!!!
God morgon!
.
Hur är det med er?
Själv är jag dötrött. Hade en fruktansvärd rethosta i natt och kräktes till kl 5 i morse. Nu håller jag på och småpackar inför helgen, vi ska till Sthlm och hälsa på syrran.
God morgon!
.
Hur är det med er?
Själv är jag dötrött. Hade en fruktansvärd rethosta i natt och kräktes till kl 5 i morse. Nu håller jag på och småpackar inför helgen, vi ska till Sthlm och hälsa på syrran.
Hej hej. Är det bara hos mig den nya versionen är jätte seg?
Maria84, Apipoulai: Tack för svar. Då vet jag att det inte är min dator jag ska irritera mig på
Jag vet inte direkt om det här hör hemma här i tråden men kan ändå passa på och fråga.
Bebisen har varit jätte seg den senaste veckan (v 31+5). Har bara känt av honom 2-3 ggr per dag. Ringde förlossningen i Huddinge när vi var där i helgen som tyckte det var normalt och att vissa perioder är dem lite slöare. Idag har jag inte känt av nåt sedan jag vaknade vid 10. Är det för snart att oroa sig igen eller ska jag vänta några timmar till?
Hej, Det gick bra ikväll. Fick ligga med ctg maskinen i ett par timmar då bebisens hjärtslag galopperade uppemot 180 slag i minuten. Han lugnade ner sig till slut så jag slapp bli inlagd. Ska på tillväxt ul på onsdag så vi får se hur det står till därinne.