Inlägg från: MomZoon |Visa alla inlägg
  • MomZoon

VI från Linköping Del 3!!!!

Gick in i V 20 idag, fler som gjort de här i Linköping
    Måste oxå passa på att glädjas åt att det är fredag idag.. GÖÖÖÖTT med helg..

• MomZoon

Gick in i V 20 idag, fler som gjort de här i Linköping
    Måste oxå passa på att glädjas åt att det är fredag idag.. GÖÖÖÖTT med helg..

• MomZoon
    Svar på #1572
    Oj v 25, Jasså så du är en riktig tjockis nu da? haha (om man ju får säga så, vi kvinnor är ju normalt sätt rätt känsliga) men vem e egentligen normal..
  • MomZoon
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 10:46:54 följande:
    hahahaha jajjemensan, tjock på alla sätt, även innan graviditet med.. Jo mig kan man säga vad som till, är inte så särskilt brydd.. Ja magen börjar att bli lite i vägen nu, mestadels för att den inte han försvinna efter sonen så magen blev stor ganska fort..
    ja, det e samma här, asså att man hade de xtra kilona innan graviditeten, men du har ju iaf en ursäkt med tanke på att du haft barn innan..
    Tagit reda på vad som är i magen nu da?
    Själv skulle jag vilja men gubben här hemma vill vänta, funderar på att sparka ut han från UL undersökningen nästa gång..
  • MomZoon
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 10:57:23 följande:
    välkommen hit
    Tackar så mycket, känner mig redan välkommen..
  • MomZoon

Tycker att vi har allt för nära till svärföräldrarna, så skönt att vi snart ska flytta 3 mil från dom, dels flyttar vi till hus & så kanske vi inte behöver känna att VI måste "passa på" allt som berör svärföräldraarna, & deras "ansvar", Nu vill vi tänka på VÅR egen familj & även få dom att inse att de inte har rätt att bestämma över vår beslut även om det sårar svärmor allra mest att inte kunna påverka oss...

• MomZoon

Jag tycker om mina svärföräldrar så länge de inte lägger sig i vad vi vill.. Den "underhållningen" står iof min svärmor mest för. Men för övrigt är de snälla,

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!