Inlägg från: Jen nifer |Visa alla inlägg
  • Jen nifer

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-13 20:08:06 följande:
    mmmmm mumma mums, deras paprikaost är himmelsk...annars har jag nog sett det mesta o hängt med de flesta i den staden med, tuffa onyktra ungdomsår som flöt förbi där nere trots att man själv aldrig bodde där..
    ja och gräslöks osten. mmmm Va på chokladmässan i linköping häromhelgen och då va boxholmsost där, mm mycket gott :) Min pappa bor förresten där. Så lite tid har jag med tillbringat där, en crossbana har dom med så ja slipper inte undan nu heller när karln drar med mig :)

Kikar in förresten med tips från dig då :D
    Mollys mamma
  • Jen nifer
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 20:33:47 följande:
    hade allt o inte fan hjälpte något av det iallafall..Har lovat mig själv tills nästa nu att ser jag inte rosa flygande flodhöstar med lila vingar & neonfärgade maskar komma slingrandes ur röven på mig under tiden så ska jag ha MER o MER AV ALLT..Vill dock inte skrämmas..
    Haha:D

Jag kan nästan säga tvärtom, för mig gick det så fort så jag hann inte få något. trots ja hade drömt fina drömmar om eda :D Blev påtvingad lustgas mer lr mindre och de kommer ja vägra nästa gång. Kände mig SÅ borta, kunde inte lyfta huvudet efter :D Hehe kändes så läskigt. Men allt är ju så individuellt
    Mollys mamma
  • Jen nifer

PRECIS.. Ska ja ha lustgas SKA de fnittras, ska fråga bm nästa gång om ja kan få fnittergaranti :D

Mollys mamma
  • Jen nifer
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 21:05:54 följande:
    Jen nifer skrev 2009-03-13 20:25:31 följande: välkommen hit
    Tack :D
    Mollys mamma
  • Jen nifer
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna! En perfekt fredagskväll med andra ord! :D
    Shit får du sånt lyx på Fredagskvällarna. Inte dåligt :)
    Mollys mamma
  • Jen nifer

Kan ju pressentera mig lite snabbt.
    Heter Jennifer, bor med min sambo Martin iof utanför Linköping. Närmare bestämt i Mantorp. Vi väntar vårat andra barn till September, har en dotter på 2 år :) Går för övrigt på Storken även denna gång.

Vore ju kul att lära känna lite nya människor, så ska kika in på era sidor och försöka hänga på lite här :D

Mollys mamma
  • Jen nifer
    dinana skrev 2009-03-13 21:17:31 följande:
    Dig har jag ju snackat med innan vet jag allt. Du har ju också en Molly som vart beräknad samtidigt som min Molly =D Fast min dotter fuskade lite och kom fem veckor för tidigt.. =) Funderade på det där också... men jag vet.. inte gubben orkar sig i säng så har jag nog redan somnat.
    åh vad kul. och du väntar 3:e nu? se om vi väljer samma namn nu med:)
    Mollys mamma
  • Jen nifer
    dinana skrev 2009-03-13 21:43:49 följande:
    Jag på sätt och vis blir det ju tredje, men det är egentligen bara nummer två. Första slutade ju i utomkvedshavandeskap. Ja, jag tänker ju inte avslöja några namn... tror inte vi kommer kunna enas om något ändå förräns barnet väl är ute.. =D Blir ju alltid jag som bestämmer i slutändan =D *hihi* Fick ett chockmeddelande på min msn tidigare.. min fd arbetskollega skall ha barn igen... och nu väntar hon tvillingar. Jag trodde de skämtade först. Men men... jag tycker rejält synd om ungarna.. för deras föräldrar är otroligt upptagna med sitt arbete.. så jag undrar hur sjutton de skall hinna med tre blöjbarn samtidigt som de har tre företag att ta hand om.
    Molly bestämmde vi ju oss för precis innan förlossningen i stort sett:) Hade inte pratat om de alls länge då :)

Nu har vi till 85% bestämt flicknamn. Blir nog en Minna för oss. Pojknamn är betydligt svårare. Sambon har ett som jag vägrar, men han försöker övertala mig så vi får se:)
    Mollys mamma
  • Jen nifer
    thelifesaviour skrev 2009-03-14 05:10:42 följande:
    Andra gången jag vaknar inatt och måste dricka te.. Trodde förkylningen skulle hålla sig borta, men nu är den här med besked. Inga halstabletter hjälper och inte har jag någon hostmedicin. :(
    usch vad tråkigt ! Jag har med lite halsont, hoppas de försvnner. De är bland de värsta jag vet(förutom att spy då) :D Krya på dig.
    Mandarin skrev 2009-03-14 07:37:08 följande:
    Nu änkligen har Alex fått sin första tännder en uppe och en nere. Började undra om hon hadde anlag över huvudtaget. Hon är 14 månader.
    Åh vad kul:) Min dotter va med ganska sen med tänder. Men när dom väl hade börjat komma gick de fort sen :)
    Mollys mamma
  • Jen nifer
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 09:38:37 följande:
    Det låter klokt!Ska också dit på måndag och göra glukosbelastning, urk. :( Får se hur magen klarar det, haha. Jag mår fortfarande rätt illa ibland, men nu hjälper det att äta lite.
    alltså är de rutin nu? hör fler och fler som gör de. jag har aldrig gjort de och har inte hört bm säga nått om de
    Mollys mamma
  • Jen nifer
    Jen nifer skrev 2009-03-15 10:18:10 följande:
    alltså är de rutin nu? hör fler och fler som gör de. jag har aldrig gjort de och har inte hört bm säga nått om de
    läste nu att din pappa hade de :D
    Mollys mamma
  • Jen nifer

jag har helt okej svärisar, svärmor kan gå en lite på nerverna ibland men hon vill alltid väl. Jag har överseende oftast :D

Mollys mamma
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!