Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Idag vaknade jag utvilad! Så himla skönt! Jag brukar inte vara uppe så här tidigt...
    Gårdagen var ganska jobbig så jag hade tänkt att krama kudden ganska tidigt. Sötaste sambon hade andra planer. Han hade tänt ljus i hela badrummet och tappat upp ett varmt bad. Eftersom jag ammar fick jag ingen champange, men väl iskall cola Jag fick massage och det var som att gå på hemmaspa Blev verkligen behandlad som en prinsessa och det var såå skönt att bli lite bortskämd!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-02-27 08:22:49 följande:
    Han är ju sååååå BÄST Patrik!!!!
    Visst är han
    Jag är så lyckligt lottad!!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-02-27 15:13:53 följande:
    räknas kreta till grekland.. ?
    Kreta är en grekisk ö
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 16:32:40 följande:
    Hej på er!Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det.Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll!Dags att ge lillsnuttan lite mat
    Välkommen tillbaka!
    Så kul att se dig här igen!
    Vad mysigt med en ny lägenhet
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 17:14:23 följande:
    Marayah: Tack vännen Thelifesaviour: Tack! Ja gottfridsberg är väldigt fint! Nu har vi bott i ryd sen 2003 så nu vill jag se något annat ska som sagt bli skönt å slippa grannarna! Dinana: Mmm, det är en mysig lgh JennyoPatrik: Tack vännen! Vad skönt det känns å höra! Ja, det ska bli så kul och möblera och fixa och grejja Allt bra med era barn?
    Det förstår jag! Blir nästan lite avundsjuk
    Är det en hyresrätt? Hur stor?

Med abrnen är det bara bra. Full fart rättare sagt Lucas är precis överallt och testar mitt tålamod ett antal gånger per dag, men trots är bra säger BVC
    Hur är det med eran lilla sessa?
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 19:47:11 följande:
    thelifesaviour: Det förstår jag! Det är jobbigt när det är massa fester där de spelar jättehög musik, och man själv inte är någon direkt partymänniska :/JennyoPatrik: Det är en hyresrätt, en fyra på 99,9kvm Det ska bli skönt å komma ifrån ryd, har bott här så länge nu. Hehe, då är Nathalie som Luca hon ska också testa mycket, hon tycker det är jättekul å dra i mitt hår, spelar ingen roll på vilket sätt man säger åt henne, det är lika kul oavsett. Men jag säger åt henne att man inte får göra så och att man ska klappa fint (visar henne), och tycker hon fortfarande att det är roligt så tar jag bort henne från mig. Hon gör ju inte det för att vara elak utan hon är bara väldigt busig. Hon tycker ju om att dra Peter i skägget Annars är hon en helt underbar, glad, hjälpsam och sprallig tjej känns som att hon kommer hitta på mycket hyss framöver När vill ni ses och ta en fika?
    Åh vad mysigt! Förstår att det blir skönt!
    Ja det hör nog till åldern tror jag. Lucas drar också i håret när han får tag och blir han riktigt ivrig så kan han till och med bitas. Men precis som du säger så är det ju inte för att vara elak, utan för att de vill busa. Lucas är också hur mysig som helst. Han är väldigt kelig och vill gärna pussas och kramas. Men det kommer nog som sagt bli mycket hyss framöver Lucas hittade jag på köksbordet häromdagen så honom kan man inte släppa många sekunder. Patrik har fått vända på handtagen för han har lärt sig att öppna dörrar. Buse!!

Jag kan i stort sett när som helst faktiskt. När passar det dig?
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 20:04:14 följande:
    JennyoPatrik: Vilket litet busfrö ni har klättrar han mycket? Nathalie är inte så klättrig av sig, än iaf men det kommer väl det också! Haha, kan tänka mig att han kommer göra mycket hyss, och han drar väl med sig lillebror sen de är ju så söta dina pojkar På måndag kan jag ses kan du då?
    Ja, han klättrar på allt som går att klättra på. Han är inte rädd för 5 öre!
    Det kommer nog sen, var så säker
    Jadu... Jag kommer nog vara väldigt svettig när Linus också börjar härja
    Måndag funkar fint för mig också
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 21:23:07 följande:
    JennyoPatrik: hihi, det är bara bra att han tar för sig och utforskar sin omvärld ja, jag är rädd för att det kommer förr eller senare men vad skoj, var vill du ses?
    Ja BVC sa att det bara var bra med trots, får väl se det som en liten tröst
    Mig spelar det ingen roll, jag känner inte till stan så bra. Men vid trädgårdstorget kanske?
    Marayah skrev 2009-02-27 21:30:06 följande:
    Får man ses med er??
    Självklart!
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-01 12:52:01 följande:
    Stolt Enbarnsmamma och Jenny: Blir de bra med 12? Men vart ska vi ses??
    12 funkar jättebra för mig iaf. Jag tror jag tar bilen ner så bestäm ni vart vi ska ses.
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-01 13:44:08 följande:
    Men vart brukar du parkera? Ja ska ta mina ben och gå för ja ska på MoA skolan först och de ligger vid Abisko...
    Jag brukar parkera vid Tinnerbäcken eller vad det heter, mittemot kvinnohälsan.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!