Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 18:08:33 följande:
Åh, såå bra jag mår nu! Är såå avslappnad o utvilad! Har varit på spabehandling idag, det var det skönaste jag varit med om i hela mitt liv! Jag fick ett presentkort i julklapp av min älskade o omtänksamme sambo som tyckte att jag behövde lite avkoppling. Nu är jag som på nyttfödd igen o med världens lenaste bebishud De sammarbetar dessutom med simhallen under våren nu med lite spaaktigt några torsdagskvällar som jag tänkte om det var några här ifrån tråden som ville hänga med kanske Verkar väldigt mysigt. Det står så här: TorsdagslyxI samarbete med Nettans Hud & Skönhetssalong introducerar vi Torsdagslyx en skön och avkopplande helkväll i vårt rogivande romerska bad.Under kvällen guidas du genom olika behandlingar av Anette Hambalek, auktoriserad hudterapeut, och får möjlighet att själv prova på olika hud- och hårvårdsprodukter. Torsdagslyx innehåller både mat och dryck, och dessutom finns en av våra duktiga massörer på plats för att ge avslappnande nack- och ryggmassage.Så här går det tillDu blir mottagen i simhallens entré av kvällens badvärd, som delar ut badrock och välkomstdrink. Nere i romerska badet står buffén framdukad och ljusen är tända. Anette Hambalek informerar om olika behandlingar och inspirerar och vägleder dig att själv uppleva fördelarna och möjligheterna. Du får själv möjlighet att prova på olika produkter från Decléor, i kombination med massage, bubbelpool och bastubad.
I Torsdagslyx ingårLån av badrock . Buffé och ett glas vin/alkoholfritt alternativ. 10 min massage. Högklassig information om olika kroppsbehandlingar. Kropps- och hudvårdsprodukter från Decléor.
Tid och datum Torsdagar kl 18.30-21.00 5/3 (Premiär), 19/3, 2/4, 16/4Anmälan och info Du bokar din plats i simhallens reception. Anmälan är bindande då antalet platser är begränsade. Vi kan endast garantera din plats när den är betald. Frågor om Torsdagslyx besvaras av Madelene Bälter, tel 013-20 71 56 Pris 345 kr för medlemar 395 kr för icke medlemar Någon som är intresserad??
Låter absolut intressant! Ganska bra pris oxå!