• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

japp, nu kom jag också in här =)

*kladd kladd*

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Här har man verkligen sovit uruselt i natt. La mig redan vid halv elva igår kväll, men kunde omöjligt somna... kanske somnade till lite halvt. Men sen var jag så trött på att försöka ova så gick upp och tappade upp ett varmt bad istället (brukar jag ju bli trött av). Men men.. jaja, vi halv tre gick jag och la mig igen... och det var verkligen full fart i magen. Bebisen hade hicka och det kändes som att hela jag hoppade till varje gång lillbebis hoppade till. Somnade i alla fall till slut. Så jag vart inte så jättepigg när jag vaknade vid sju och skulle upp och fixa Molly för dagis...

Funderar på att gå å lägga mig, men det är ju stört omöjligt när man redan har varit uppe i nästan två timmar. Det var en massa saker jag skulle göra idag, men jag kommer knappt ihåg nått... orka!?!

Ja just det ja, betala räkningar... *usch å fy*

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 09:11:14 följande:
    dinana skrev 2009-02-27 08:57:21 följande: hoppas du kan vila eller ta igen dig under helgen.här är alla räkningar fixade.imorrn ska jag ta sovmorgon ända till kl 8.ska bli så skönt att få sova ut.maken är ledig en lördag för en gångs skull så då ska vi hitta på något.det är så trist när maken jobbar varje helg.
    ja, man kan ju hoppas... fast Molly lär ju vakna med tuppen, fast hon är duktig på att fördriva tiden själv... hon kryper ur sin säng sen tar å hon sitt täcke och snutte/napp och drar in allt i teverummet där hon drar på teven =)
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-02-27 10:09:04 följande:
    Här sitter man återigen o väntar på telefonsamtal från läkare/sjukgymnast och min BM, nu får det räcka, igår efter min lilla promenad på 20 minuter med william kunde jag inte ens resa mig från en stol själv, Dani fick hjälpa mig i säng o där blev ajg sen liggandes, inte sovit ett skit i natt pga värken o idag fick han hjälpa mig upp, nu är han hemma för "vård av sambo" och håller på med frukosten...
    Usch å fy det låter ju inte alls roligt. Hoppas att din läkare kan hjälpa dig. Jag får visst vara glad över att jag inte verkar ha några krämpor ännu. Började nästan undra över om jag var gravid häromdagen eller om det är magen som fått sig en smäll...
  • dinana

Jag har en Baby Traveller Deluxe... den är superbra... köpte med den från en mässa jag var på för några år sedan och den har använts flitigt. Älskar den.. men så är den ju inte en väska direkt utan en skötbädd som man fäller upp med en massa fickor.

• dinana
    http://www.earthlets.co.uk/product_images/Medium/BTD;Warehouse;Warehouse.jpg
  • dinana

Mm... har en skip hop också.. fast jag är ingen väskmänniska... så den har aldrig kommit till användning.. den har bara hängt i garderoben och skräpat...

• dinana

Jag har ju såkt skötväskor tidigare, av lite dyrare märken, men just nu stod det still i skallen på mig när jag skulle länka till dem... *humm*

Ah... nu kom jag på det

Fleurville. De gör jättetuffa skötväskor, men de kostar lite mer men det går att få tag på billiga på Ebay.

fleurville.com/home

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 10:40:29 följande:
    Den verkade väldigt smidig..en sån skulle jag behöva nu när Vincent är överallt o ingenstans, då har man ju allt samlat o slipper sträcka sig efter sakerna..
    jo den är underbar.. de har förbättrat modellen sen jag köpte den 2005, så den ser lite annorlunda ut idag.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-02-27 10:44:20 följande:
    vilken skiphop?
    Det är en rosa camo från 2006. Kommer inte ihåg vad modellen heter, men köpte även denna på mässan. Den är använd, men den har typ bara hängt i två år nu liksom. Tyvärr så saknas skätbädden. Har inte pratat med de på Skip Hop men tänkte jag skulle försöka fixa en ny skötbädd till den.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 10:41:35 följande:
    Åh, fy dig! Jag vill ju ha en sån o så har du en som du inte använder!
    Jo, jag vet.. men den kom aldrig till användning när jag hade min Traveller Deluxe och nu har jag ju typ aldrig med mig någon skötväska när jag är ute.. tycker de är i vägen. Vill ha en Fleurville men vet inte vilken jag skall ha istället.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!