Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-02-27 12:36:23 följande:
    Jag är inne i trimester TRE idag
    Vad roligt! Grattis!
    Inte så lång tid kvar tills tösen tittar ut nu!
  • thelifesaviour

dinana skrev 2009-02-27 13:53:17 följande:

tänkte mest på att de skriver att man efter v 28 får stå för alla sjukhuskostnader själv om det sker komplikationer...
    www.forsakringskassan.se/fakta/4124_eukort/

borde inte det gälla även som gravid?
  • thelifesaviour

dinana skrev 2009-02-27 15:13:53 följande:

räknas kreta till grekland.. ?
    Kreta är som sagt en del av Grekland, så självklart. :)
  • thelifesaviour

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 16:32:40 följande:

Hej på er! Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det. Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll! Dags att ge lillsnuttan lite mat
    Välkommen tillbaka, grattis till flytten! Gottfridsberg är ju fantastiskt. Jag förstår alla som vill bort från Ryd, min bästa flytt någonsin var bort därifrån. Låter som en underbar lägenhet!
  • thelifesaviour

Firstandhappy skrev 2009-02-27 17:11:19 följande:

jaha då va det klart, sjukskriven till den 18 mars till o börja med.. va ska man göra nu om dagarna då?? Fru T, du är mer än välkommen på fika...
    Jag kommer och leker med dig efter min praktik, jag lovar! Just nu har jag dock ungefär.. Ingen tid.
  • thelifesaviour

Firstandhappy skrev 2009-02-27 17:14:41 följande:

vill du leta efter kvalster i min säng??
    Allt för dig raring!
  • thelifesaviour

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 17:14:23 följande:

Marayah: Tack vännen Thelifesaviour: Tack! Ja gottfridsberg är väldigt fint! Nu har vi bott i ryd sen 2003 så nu vill jag se något annat ska som sagt bli skönt å slippa grannarna! Dinana: Mmm, det är en mysig lgh JennyoPatrik: Tack vännen! Vad skönt det känns å höra! Ja, det ska bli så kul och möblera och fixa och grejja Allt bra med era barn?
    Ja, Ryd och grannar är inte roligt!
    Jag bodde ju dessutom i studenthus (som tur vad inte i korridor) och det är inte roligt!
  • thelifesaviour

Grattis till alla Marior, Mariadagen brukar kallas den första vårdagen och det har stämt ganska bra idag skulle jag vilja säga. :)

Så grattis till oss! :)

• thelifesaviour

Maria84 skrev 2009-03-01 18:26:46 följande:

Just nu är jag mest inställd på att det inte går vägen. Läkaren sa ju att det fanns lite rester kvar så jag kunde få lite bruna flytningar eller så men nu är det blod, inte massor men så det droppar lite ialla fall så som sagt, är inställd på att det går åt skogen. Det är inte meningen att nåt ska vara enkelt för oss.
    Jag håller tummarna för dig.
    Vet hur det känns när det blöder i graviditeten. Förhoppningsvis går alltid utmärkt.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!