• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

ja ska nog me förflytta mig... kolla på tevin inne i sängen iställe för i soffan

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Ja vet inte riktigt vad sova är längre, ligger å vrider å vänder mig hela nätterna å väcks av minsta lilla, tillome av mina egna suckar... Magen känns bara i vägen å ja hittar ingen bekväm ställning att ligga i

såå nu har ja fått klaga lite

va nåt annat ja skulle skriva men det är som vanligt... minnet är kort men bra...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-02-27 10:09:04 följande:
    Här sitter man återigen o väntar på telefonsamtal från läkare/sjukgymnast och min BM, nu får det räcka, igår efter min lilla promenad på 20 minuter med william kunde jag inte ens resa mig från en stol själv, Dani fick hjälpa mig i säng o där blev ajg sen liggandes, inte sovit ett skit i natt pga värken o idag fick han hjälpa mig upp, nu är han hemma för "vård av sambo" och håller på med frukosten...
    nee fy vad jobbigt, å så sitter ja här å klagar... ja har ju inte äns ont, bara blivit jävligt osmidig...

vilken tur att du har en bra sambo som tar hand om dig!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja har gett mig in i skötväske djungeln... har ni några tips

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 10:18:42 följande:
    många gillar brios skötväskor ,men även emmaljunga och teutonias är bra.men de har ändrat modellerna mycket sedan vi använde skötväska.en är ju skip skop (ev felstavat)mycket poppis oxå
    vi kikade på teutonias igår å vi gilla den båda, nackdelan va kanske att det inte va nån dragkedja utan bara ett "lock" me karborre som stängning. men både mannen å ja gillade utseendet å storleken...

skiphopen har jag blandade känslor för...

finns alldeless för mycket att välja på!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 10:25:17 följande:
    haha vänta bara till du sen ska köpa nappar,kläder osv.man köper på sig alldeles för mycket varje gång man får barn
    hehe är nog ingen risk så länge mannen håller i pengarna här hemma ja vill börja småshoppa NU men han tycker att det finns sååå mycket tid kvar så vi kan allt vänta... han trampar leende på mina planerings närver...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-02-27 10:28:53 följande:
    Jag har en Baby Traveller Deluxe... den är superbra... köpte med den från en mässa jag var på för några år sedan och den har använts flitigt. Älskar den.. men så är den ju inte en väska direkt utan en skötbädd som man fäller upp med en massa fickor.
    googla på den men den föll mig inte i smaken ja vill ha en väska...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-02-27 10:36:31 följande:
    Mm... har en skip hop också.. fast jag är ingen väskmänniska... så den har aldrig kommit till användning.. den har bara hängt i garderoben och skräpat...
    vilken skiphop?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-02-27 12:41:49 följande:
    Vad roligt! Grattis! Inte så lång tid kvar tills tösen tittar ut nu!
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 12:50:06 följande:
    vad skoj,tiden går så snabbt.nån som vet om man kan ringa vc om man har nått konstigt fel med hörseln?de senaste dagarna har jag haft lustigt ljud i vänster öra,det låter konstigt i örat.har inte vatten i örat.
    Ja ni tider rasar iväg..
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!