Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Nu kom jag in..o NU ska vi till sängen..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Vad ni än gör så bär inte ett barn på dryga 8,5 kg ända bort till dagiset o hem igen! Fy fasen sååå tungt det var!!! O då väger han ju ändå inte såå överdrivet mycket. Det gör jag aldrig om igen vill jag lova, är totalt slut här nu..kanske är bara jag som tycker det är jobbigt men så har jag ju så ont i min rygg oxå..

Nu ska jag bara sitta o softa i soffan medans Vincent sover, sen kommer Malin hit o ska köpa kläder, sen bär det av till bvc för vägning o en sen 10 månaders läkarkontroll (fast han är 11 månader nu..hmm..), då har sambon oxå varit o hämtat nya vagnen..jippi!
    Sen till dagis för att hämta Leo, sen ska vi bara äta mellis o sen ner o möta sambon på jobbet o sen åka o handla mat inför morgondagens födelsedags middag.

Familjetrollet skrev 2009-02-27 10:17:06 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 10:00:29 följande: ajaj.du har väll problem med ryggen?du får hälsa malin från oss om det är mammatill4a du menar
    Ja, jag har reumatism i ryggen så vill det sig riktigt illa nu så lär jag väl bli sängliggandes resten av eftermiddagen o kvällen. Ja, det är mammatill4a..
    Firstandhappy skrev 2009-02-27 10:09:04 följande:
    Här sitter man återigen o väntar på telefonsamtal från läkare/sjukgymnast och min BM, nu får det räcka, igår efter min lilla promenad på 20 minuter med william kunde jag inte ens resa mig från en stol själv, Dani fick hjälpa mig i säng o där blev ajg sen liggandes, inte sovit ett skit i natt pga värken o idag fick han hjälpa mig upp, nu är han hemma för "vård av sambo" och håller på med frukosten...
    Ajaj Lider sååå med dig. Vet precis hur det är. Min sambo får vara hemma typ 1-2 ggr i månaden för att jag inte kan röra mig en meter o måste ligga till sängs..
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 10:26:18 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 10:21:27 följande: då får du hälsa henne från oss.du får ha en bra dag.finns det ingen medicin som lindrar värken i ryggen?hoppas du inte får allt för ont
    Det ska jag göra..nej, finns inte mycket att göra åt värken..
    dinana skrev 2009-02-27 10:32:45 följande:
    Den verkade väldigt smidig..en sån skulle jag behöva nu när Vincent är överallt o ingenstans, då har man ju allt samlat o slipper sträcka sig efter sakerna..
    dinana skrev 2009-02-27 10:36:31 följande:
    Mm... har en skip hop också.. fast jag är ingen väskmänniska... så den har aldrig kommit till användning.. den har bara hängt i garderoben och skräpat...
    Åh, fy dig! Jag vill ju ha en sån o så har du en som du inte använder!
    dinana skrev 2009-02-27 11:27:08 följande:
    Ser i stort sett ut som den här väskan.
    ÅHHHH!!!! Det är ju precis en sån som jag vill ha!! AVIS!! Men de är ganska dyra

Nu har sambon kommit hem med vagnen o den är såååååååå fin Ska snart inviga den när jag ska till bvc..lägger in en bild senare idag.

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 16:32:40 följande:
    Hej på er!Hoppas ni alla mår toppen! Jag börjar må bättre, dock väldigt mycket tankar inför operationen. Jag var tvungen att ta ett break från fl och samla tankarna lite. Det finns fortfarande saker som jag tycker är asjobbiga att läsa men jag för försöka låta bli att läsa det.Något som har fått mina tankar och fokus på annat är vår flytt Vi ska flytta till Gottfridsberg 1:a maj en jättefin fyra, nytapetserad (sen två år tillbaka) och nytt kakel i ena badrummet (det är två badrum, den ena med dusch och den andra med badkar). Sen kommer de tapetsera om hallen när vi flyttar in. Så det blir till att börja packa nu är jag så trött på våra grannar, studenter, som spelar gitarr och musik nästan varje kväll!Dags att ge lillsnuttan lite mat
    Välkommen tillbaka Vad kul med flytt
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!