• Cia80

VI från Linköping Del 3!!!!

Skuttar in här med en fråga. Är det till Kvinnohälsan man vänder sig när man behöver p-piller?

• Cia80

Tack för era svar. Då får jag ringa till dem, men tror jag gör det nästa vecka

Familjetrollet,
    Uj, det var lääänge sen man var under 20

• Cia80

Lillisen,
    Usch vilken dålig stil! Sa de varför du inte fick komma in?
    Förstår att han blev ledsen.

• Cia80
    Mizzz skrev 2009-05-06 09:31:17 följande:
    Nej, jag är för dålig på att stå på mig när saker kommer så plötsligt, var inte alls beredd på detta
    Känner igen det där, med att inte stå på sig. Jag behöver definitivt bli tuffare.
  • Cia80
    Maria84 skrev 2009-05-06 09:35:04 följande:
    Nu pratar sambon med KK, nervös väntan innan han är klar.
    Jag beklagar sorgen. Det är klart att du ska få ditt UL. Usch, vilken oproffsig människa du råkade ut för.
  • Cia80
    Maria84 skrev 2009-05-06 09:43:22 följande:
    Nu är sambon klar. Sköterskan ifrågasatte först men vi fick en tid i em på KK för att göra ett vanligt UL och får då en svensk kvinnlig läkare. Bara lösa med barnen också, sambon vill följa med in denna gång. Och barnen är ju inte de lugnaste direkt i såna sammanhang, kan tyvärr inte be mamma och pappa för de ska fixa en massa annat idag som de skulle fixa imorron egentligen men eftersom de vill ha barnen imorron så ändrade de ju på det. Se när lillsyrran slutar idag.
    Vad skönt att ni fick en tid idag!
  • Cia80

Här var det lugnt idag.
    Nån som känner för att hitta på nåt i eftermiddag? Promenad, fika, trädgårdsföreningen?

• Cia80

Familjetrollet,
    Är ute i sista minuten och frågar, så jag förstår att man redan har planer.
    Vi kan väl höras om fredag?

• Cia80
    JePaLuLi skrev 2009-05-13 11:47:55 följande:
    Jag skulle gärna gå till trädgårdsföreningen visserligen, men vet inte hur lång tid det tar med blommorna osv...
    Vart ska du vara o hur dags?
  • Cia80
    JePaLuLi skrev 2009-05-13 12:10:44 följande:
    Jag ska vara på Inter Flora i Tannerfors kl. 14, sen hoppas jag att kidsen vill sova en stund
    Ok, vi äter lunch nu och ska väl sen ge oss ut. Dock dök det ju upp en massa moln nu, vad det nu ska vara bra för?!
    Tänkte att skruttan skulle få gunga i trädgårdsföreningen, sen vet jag inte vad vi hittar på.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!