Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-21 20:17:53 följande:

Jag tar gärna ett gästlösen till er båda
    Har mailat dig nu vad duktig du är som har städat så! Nu får du ta igen dig ikväll!
  • Stolt Enbarnsmamma

Någon som vill fika imorgon, ryds centrum, vid 12.30?

• Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-23 18:30:42 följande:
    En stolt enbarnsmammavi står inne vid fiket imorrn vid kl 12:30.hoppas ni fick en bra dag på öppna förskolan.lilla N är riktigt söt
    Det gör vi Vi hade jätteskoj, som vanligt Ska hälsa från N och tacka för komplimangen
  • Stolt Enbarnsmamma

Familjetrollet: Det blir nog bara du och jag som fikar

• Stolt Enbarnsmamma

skorpan08: vore trevligt om du kom

Nu ska vi gå på gymnastik!

• Stolt Enbarnsmamma

Tack familjetrollet och skorpan08 för en väldigt trevlig eftermiddag

• Stolt Enbarnsmamma

På tal om det där med ålderskillnad och kön. Det är ju så himla olika! Jag har en bror som är 5 år YNGRE än mig och vi har otroligt bra kontakt med varandra och umgick väldigt mycket när vi var mindre! Min storebror som däremot är 1 år ÄLDRE än mig har jag inte alls lika bra kontakt med och vi hamnade i konflikt en hel del!

• Stolt Enbarnsmamma

Imorgon fyller maken 27 år! Ett par vänner har bjudit hem oss på grillat *mums* sen ska vi äta lite tårta och annat gott. Tyvärr blir det inget firande med släkten ( våra föräldrar och mina bröder) eftersom alla bor alldeles för långt bort, men de kommer i maj så vi får fira han igen då

Hoppas ni haft en mysig kväll, det har iaf jag haft! Nu ska vi sova! Natti natti!

• Stolt Enbarnsmamma
    Hipp hipp hurra!då får du gratta din man från mig
    Tack, det ska jag göra
    JePaLuLi skrev 2009-04-26 08:55:11 följande:
    Då fyller han på samma dag som Patrik. Här är det 30-årskalas idag Vi har redan varit ute och satt upp flaggan och hanhar serverats lite jordgubbar och smaskigheter på sängen. (Han måste vakna till innan han får frukost)Hälsa grattis från oss och ha en mysig dag!)

Gina Tricot brukar ha klänningar som funkar med magen. Jag köpte massor där till förra sommaren.
    Just ja, det gör han ju hälsa och gratulera från oss
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-26 10:53:14 följande:
    Du får hälsa grattis till mannen
    Det ska jag göra
    Marayah skrev 2009-04-26 11:16:55 följande:
    Stolt enbarnsmamma och Jenny: Hälsa grattis till era män!
    Det har jag gjort och han tackar för alla gratulationer!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!