• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-03-06 12:13:01 följande:
    Vi badar också ofta. Lucas oftast varje dag, min lilla badprins Både jag och sambon älskar också att bada!
    Jag älskar att bada, men tycker det blivit väldigt bökigt på sistone, ligger inte så bekvämt längre när man har en stor mage i vägen och blir lätt uttråkad. Så på sistone så hoppas jag typ i läser lite tidning, sen duschar jag och går upp. Har dock gått upp mitt i natten flera gånger då jag sovit dåligt och tappat upp ett bad som tidsfördriv. Sen när jag badat en stund så brukar jag vara jättetrött och somnar gott och väldoftande... INTE I BADKARET tack och lov.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-06 12:39:28 följande:
    Såå då har ja badat då... efter halva kapitlet i boken så blev ja rastlös men tvingade mig själv att läsa klart  Katten har legat i handfatet å intressant kollat på å magen stack upp över ytan Asså jag tycker inte det är nå kul med en så lugn bebis i magen, när ja börja känna av henne så va det ju livat så gott som helatin å fram tills för ett par veckor sen så hoppad å dansade magen runt jättemycket ju... nu känns det som hon krafsar lite nertil på mig några gånger om dan å kanske max en spark mitt i natten nån gång   Inte äns kallt vaten får fart på magen... mannen tittar på mig med jämna mellanrum å suckar " är du orolig nu igen? Bm SA ju att det är trångt nu, å hon kan inte röra på sig heela tiden fattar du väll" osv...  Så till honom vill ja inte yttra mig längre för känne mig bara onödig då på nåt vis... Det är ingen som har ett sånt där angelsound som man kan få låna, hur mycket kan man använda ett sånt?
    Här är det full rulle hela dagarna typ.. =) fast mest nattetid, vilket är lite irriterande.. för jag får ingen sovro när det ligger å blubbar hela tiden...

Jag har en Angelsound om du vill låna den... man måste komma ihåg att använda typ någon olja eller liknande för annars är det svårt att få in ljudet. Dessutom så säger de att det är svårare att höra senare i graviditeten men jag får utan problem in bebisens hjärtslag. Men jag har ju en bit kvar. Kan kopplas till högtalaren också.. suvve!
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-06 12:43:39 följande:
    oh va jag har varit duktig nu, dammsugit o torkat golv i vardagsrummet, *suck* nu ä'r det bara resten kvar!! Tänkte på det, någon som är sugen på att dra ihop en eller två människor o bara glo på film någon dag, blir ju lite mycket med allt o pengar ibland så då tänkte jag att man kunde göra nåt som e gratis...
    Låter enormt mysigt... hänger gärna på!
  • dinana

Sitter å irriterar mig på en köpare på Tradera som inte har betalt ännu. Såg nu att hon har minus ett i omdömespoäng.. (2 negativa av 3 möjliga). Jag blir verkligen galen på dessa människor. Har mailat henne och ringt, men kommer till någon butik när jag ringer och de säger att jag skall återkomma efter halv fem. Så det skall jag göra.. får hoppas att vi reder ut det här.. varför buda på något liksom om de inte betalar.  Gaaaah, blir galen. Jag måste ju liksom betala för att ha auktionen uppe....

Galet.

• dinana
    Fru T skrev 2009-03-06 12:51:33 följande:
    men vill inte du haden själv?
    Tycker inte jag har någon användning av den nu, det är ju full rulle där inne så det räcker. Om du vill köpa den så kan du få göra det. Den är i bra skick. Har nog instruktionerna och kartongen liggandes här någonstans...
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 13:43:53 följande:
    lär var en 100% oseriös köpare du har fått.de som är oseriösa hos osss spärrar jag på livstid
    mm, man vet ju aldrig.. såg att den som lämnat de negativa var samma person så det kanske var en engångsföreteelse. får se om hon hör av sig.
  • dinana

Det viktigaste med dagis är ju att barnen trivs. Sen så tycker jag att det är viktigt att det är lite varierande personal... alltså lite blandat kultur... int bara "helsvenskt" som det kan bli på de lite dyrare förskolorna...

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 14:23:15 följande:
    precis det ska vara blandat både mellan barnen och personalen på dagis
    Ja, visst.. tycker det är så löjligt när man särplacerar invandrarnas barn bara för att de inte är helsvenska. Det är u bara nyttigt för barnen att de får komma in i rätt fack från början. På fogdegatan så är det väldigt blandat.. Tycker jag är desto roligare...
  • dinana

Är inte helt hundra, men tror att de på fogdegatan är 1-6 år.. eller? Tänkte på att Marko går kvar. Fast han är väl en av de äldre barnen kanske. Marayah har nog bättre koll än vad jag har. Det är en stor gård i alla fall.. det kan man inte klaga på... så de har mycket utrymme att springa på.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 15:01:06 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 14:28:15 följande: han bor nära marayah.och där finns det många barn synd nog.vi ska få nycklarna några dagar innan.vem hinner både städa och flytta på ca 4-5 timmar? då flyttar ni ca en månad innan oss.rätt komiskt att nästan alla i denna tråd bor i skäggetorp

Är det något fel på Skägget eller?

Vet du vart den här killen bor? Så man vet vad man skall undvika för område...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!