Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 19:03:40 följande:
Jag har fått viktnojja! Det har satt sig i mitt huvud, tänker på vikten hela tiden o grinar för att jag inte går ner fort nog. Det går åt helvete med dieten, eller jag dricker ju den till frukost o till middag, men sen blir det vanlig lunch eller en macka här eller där, inte bra ju! Jag vill köra ren kur! Men jag pallar det inte o nu när jag vägde mig imorse så hade jag gått upp 4 hg! Då grinade jag som en tok, förstår ni då att detta har etsat sig fast i mitt huvud, jag blir galen snart!! Jag vill gå ner i vikt men samtidigt kunna äta mat, men det går inte! Visserligen har midjemåttet gått ner en hel del, men ändå. O träna blir det inte så jättemånga ggr per vecka längre, alltid nåt som kommer i vägen. Hade jättegärna velat gå på vattengympa på torsdag, men sambon ska iväg med jobbet då o kommer hem sent o vi har ingen barnvakt, skit!
Men gumman då. Ja vet EXAKT hur du känner... Blir gaaaalen på att gå o vara hungrig hela tiden när ja kör med detta med. O att äta mat o gå ner funkar inte så bra för mej heller.. Men sen kan de för min del vara minipillren som för att de "låser sig".. Men ett råd är nog nästan att köra med Cambridge istället. Ja upplevde att ja blev mättare på deras än på Alevon. Visst de e lite dyrare, men ja tror i längden att de e värt de. Men nu ska ja nog släppa vikt nojjan och äta mindre och inget godis o skit, o försöka komma ut varje dag på en lång promenad.. Kan försöka peppa varandra lite om du vill.