Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-05-05 10:42:07 följande:
    Jajemensam, fast åt andra hållet. ;) Badet ligger inte så långt från pendeltåget här heller, vid idrotsplasten, dessutom är dettyp cykel-/gångväg hela vägen dit (utom pyttelite på slutet.)
    Ja, andra hållet vet jag att det ligger åt Men har aldrig åkt åt det hållet så visste inte att den stannade där, men tack för tipset, det ska vi verkligen utforska i sommar
    Är jätteskönt att ha lite att göra under sommaren speciellt då Leo är ledig från dagis 4 veckor. Sambon har inte semester förrän sista veckan i juli o de två första veckorna i augusti.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Åh, fick precis reda på att ett par kompisar till oss fick barn igår, en pojke! Det föds verkligen bara pojkar runt omkring oss.

Fru T skrev 2009-05-05 13:21:23 följande:
    det sägs ju vara ett pojkår ja vet en hel drös me polkar som tittat ut (å en som ska) känner att odsen för att vi verkligen får en flicka ökar för varje gång vet en lite tös som kommit ut å det är mitt kusinbarn..
    Ja o förra året var det oxå ett riktigt pojkår Kul iofs för mina barn med pojkar i omgivningen som de kan leka med Kan ju leka med tjejer oxå förstås
    Men jag vill ju köpa ROSA kläder
    Maria84 skrev 2009-05-05 13:56:24 följande:
    Tack för era tummhållningar! Tyvärr har det inte hjälpt. Liten lever inte längre och jag känner mig så tom, så tom! Har gråtit hela vägen hem och det känns som att det inte finns nån ände på tårarna. Liam är jätteledsen för att bebisen inte lever längre och han har gjort så fina förklaringar på allt. Att det är jättesynd att bebisen är död för det är ju ett sånt stort ögonblick när bebisen ska komma osv. Blir inlagd över dagen på torsdag för igångsättning med tabletter. Förhoppningsvis får jag åka hem på kvällen om jag känner mig pigg nog.
    Nämen vännen vad säger du! Usch vad ledsen jag är för eran skull!! Beklagar verkligen!
    Apipoulai skrev 2009-05-05 14:22:14 följande:
    Då blir det lite variation mot Himnabadet och Tinnis. ;) Det är mysigt här ute tycker jag.
    Ja, det blir det
    Fru T skrev 2009-05-05 14:50:16 följande:
    Cykeln är pumpad å ja har vart ute på en tur, blidde lite lycklig när Lekia hade solskyddet som ja jagat runt efter, fanns tillome flera färger att välja mellan å ja va sååå nära att köpa ett rosa men beslöt mig för ett grått istället, blir lite mycke blandade färger annars tycker ja... Men nästa sommar kanske då har vi ju ingen grön mjuklift i..Däääm vilken sjukt dålig kondis man kan ha då det gick ju inte speciellt fort men frammåt kom ja. Å min andning ska vi inte tala om...Jenny ja kan ta mig bort själv så säg bara när ja ska vara där
    Vad är det för solskydd du menar?
    Fru T skrev 2009-05-05 15:12:19 följande:
    By the way är det en sån här som ja yrat om å nu äntligen köpt...www.teutonia.de/index.php?id=309vill inte ha nåt flygande parasoll...
    Aha, nu fattar jag. Jättesmidigt ju.
    Maria84 skrev 2009-05-05 15:26:58 följande:
    Just nu funderar jag bara på hur man ska orka gå vidare. Har varken ätit eller druckit nåt idag och jag kommer inte få i mig nåt heller. Barnen håller en uppe ialla fall även om det känns som att jag bara vill lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och aldrig mera gå upp! Tårarna tar aldrig slut, har pratat med min syster och än en gång kommer tårarna, eller ja de kommer hela tiden. Hinner bara sluta så sätts det igång igen. Åhh jag önskar så att Liten hade sprattlat för fullt därinne och mått helt underbart bra!
    Usch usch så synd jag tycker om dig. Det är ju verkligen en mardröm att behöva få gå igenom detta. Vet de när det hände?

Maria84: Vill du prata av dig så är det bara att skriva i min inbox.

Marayah skrev 2009-05-05 17:20:23 följande:
    Fy, ja tycker så synd om er!! Skulle ja kunna så skulle ja ta över ditt lidande!! Therese är väl den mets UNDERBARA människa på denna jord!!! Så fint gjort av henne! STORA styrkekramar till dej!!!Therese: Du vet väl att du e UNDERBAR!!!!??? Va vore vi utan dej?? Alla kramar i världen till dej!!
    Ja, Therese är verkligen underbar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!