Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 21:12:13 följande:

Nja, så mysigt var det faktiskt inte Ja, kl. 22 på vardagarna o 23 på helgerna.Jag tycker oxå att det borde vara 20. Vi har sagt till killen, han skärper sig ett tag, nästa gång säger vi till hans föräldrar.
    23 på helgerna?! Inte klokt! Helt sjukt att folk ska få hålla på och väsnas fram till dess! Ni gör helt rätt som säger till hans föräldrar om han inte skärper sig!
  • Stolt Enbarnsmamma
    Fru T skrev 2009-04-27 21:13:49 följande:
    Dom va väll inte för glada, det ligger ett äldreboende tvärs över gatan me...ne min bror fyller 20 om en vecka men han är ett "problembarn" å lever i sin egen värld osv...
    Aha okej, jag kanske borde ta ut högtalarna mitt inatten och väcka dem, någon dag mitt i veckan, eller så åker jag hit och fixar det när vi har flyttat ut hahah ,hämnden är ljuv
  • Stolt Enbarnsmamma
    Apipoulai skrev 2009-04-27 21:16:57 följande:
    Skönt att ni flyttar snart. :)
    Ja, det ska bli riktigt skönt faktiskt hur har din dag varit?
  • Stolt Enbarnsmamma
    Maria84 skrev 2009-04-27 21:17:51 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-27 21:07:48 följande:Det är jätteskönt! Man kan göra vad man vill när man vill precis som du skriver. Man behöver inte tänka på andra hela tiden heller och inte riskera att störa någon. Vi har en gnälltant som har sommarstuga en bit bort men hon gnäller på allt! Nu gnäller hon på att vi har avverkat våran skog för det blev så tomt och det är så hemskt! Men har man skog och mark så måste den tas om hand också och det har inte de som ägt den tidigare gjort.
    Låter hlet underbart, får väl komma hem till er och se hur ni har det nån gång usch för surkärringar
  • Stolt Enbarnsmamma
    Fru T skrev 2009-04-27 21:18:15 följande:
    du får ställa en radio som går på med timer nån gång mitt i natten
    haha jag får göra det har ju en hlav månad på mig att jävlas tillbaka
  • Stolt Enbarnsmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 21:19:39 följande:

Haha, det var ju en jättebra idè
    Ja, visst var det vore ju skoj att se deras miner
  • Stolt Enbarnsmamma
    Apipoulai skrev 2009-04-27 21:21:44 följande:
    Soft. Har planerat hur jordgubbslandet ska se ut, på ett ungefär. Ska handla planteringsjord imorgon.... och gräva.Fick ett gäng plantor av svärmor i helgen, de skulle göra gräsmatta på en bit av jordgubbslandet istället. (De har dock fortf jordgubbsplantor kvar på ett annat ställe.)
    Ååå, får hoppas att det har kommit några tills vi kommer och hälsar på mm, vad gott det skulle vara med grädde och jordgubbar
  • Stolt Enbarnsmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-27 21:26:00 följande:

Jag ska hälsa från Malin (fd mammatill4a)
    Du får hälsa tillbaka
  • Stolt Enbarnsmamma

Eftersom vi är fler härinne som även är kompis med "hon på facebook" så tycker jag inte att det behöver pratas om henne i tråden! Att det råder osämja mellan henne och några andra behöver ju inte gå ut över tråden, speciellt inte när den har börjat blivit trevlig igen. Dessutom finns det ju dem i tråden som inte alls vet vem det handlar om!

• Stolt Enbarnsmamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 08:18:48 följande:
    Håller med dig! Alla måste få vara vän med vem man vill. Och därför bilda sig en egen uppfattning.
    Ja, man måste få vara det, men det betyder ju inte att man kan vara vän med "båda sidor". Jag tänker inte välja någon sida utan de som är osams får antingen fortsätta vara ovänner eller lösa konflikten. Jag vill inte bli inblandad!
    Familjetrollet skrev 2009-04-29 08:10:09 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-29 08:02:18 följande:jag ska inte ödlsa mer tid på denne falska person.äntligen börjar solen titta fram igen.här ska vi strax iväg och titta på målarfärg
    Låter bra!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!