Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-17 09:16:31 följande:
    Vad var det i lördags?
    Öppning av nya Coop.
    Extra är det va?

Någon som vet hur det är med krukor på Coop-trädgård? Hittar ingenting jag vill ha och mina blommor måste planteras om!
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-17 09:23:12 följande:
    Aha... vi som var och handlade på Maxi... vi tyckte det var ovanligt lite folk där. *hehe*
    Haha, då var det nog coop som lockade. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-17 13:39:51 följande:
    Steves Coffea är en favorit hos mig även om maten kanske upplevs som fet. Men "fett & salt" är min melodi. Allt som är gott (nästan) är antingen fett eller salt. :)
    Haha, det blev faktiskt steve's även om det inte var vad jag ville ha. Fick följa Nesims vilja idag. :) Jag var så sugen på wok, men det ville hon absolut inte ha.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-17 14:06:43 följande:
    Haha, oj då, kanske jag är synsk? ;) Var kan man annars luncha? (Till nästa lunchdate menar jag) hmmm... Mozarella var inte så dumt faktiskt. Ser ut som en pizzeria, men har faktiskt annan god mat också. Kikkobar har en god hummersoppa, vet jag. Fast den är ingenting mot den på Sangria. :d Sangria är dock inget lunchställe vag jag vet,
    Mozarella är ju trevligt! Hm, annars vet jag inte. Är jättedålig på lunchställen. Hummersoppa låter gott. Det kanske man ska testa någon dag.
  • thelifesaviour

Gud vad tips ni har! :)
    Jag lunchar ju bara på campus jämt och ständigt.

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-17 15:33:58 följande:
    Orkar du ta dig till Ryd så är Kina-Thai ett bra lunchställe. Mums!
    Ja, det blev det någon gång när jag bodde i ryd, men nu är det sällan man ids åka dit. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-17 18:53:22 följande:
    Nu har vi vart på IKEA å handlat skötbord mannen överrumplade mig med att helt plötsligt säga att nu tyckte han det va dax å på lörda ska vi åka te nkpg å spana lite Dinana kan inte du hjälpa mig att hitta den här skötväskan till billigast möjliga, den ska vara svart! www.skiphop.com/mm5/merchant.mvc&...
    Åh! Vi funderar på om vi ska köpa skötbord alls eller inte. Min mamma säger att hon aldrig använde det iaf och vårt badrum har inte riktigt mycket plats, det är stort, men dåligt planerat. :/
  • thelifesaviour

FruT, Jag vill inte ha ett sådan som man har över badkaret.. Känns så himla otympligt. Men tack för erbjudandet! :) Dock finns det ju ett på IKEA som ser ut att vara väldigt lätt att fälla ihop, kanske det kan vara något. Vi får mäta och ha oss lite..

L&V-mamman, nej, det har vi inte, annars hade det ju varit hur smidigt som helst.

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-17 19:18:09 följande:

Ja, det är jättesmidigt. De har ju väggskötbord på ikea för typ 500 kr tror jag..
    Ska kika lite, tack för alla tips från er.
    Vi har ju dock ett tag på oss att samla in ännu fler tips! :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-17 19:28:33 följande:
    Det är ju en smaksak, jag tyckte det funkade jättebra när mina syskon va små blocket brukar det finnas en hel del sånna uppfällbara på....
    Precis, en smaksak.. I mina ögon är de dessutom så himla fula. :) Men ja, ska kika lite på sådana också! Kanske man hitta något bra.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!