-
Åh, så mysigt! Lycka tillthelifesaviour skrev 2009-03-06 07:29:36 följande:Ja! Det är idag! Om en och en halv timma!Tack! :)
-
Hade varit trevligt, men har inte tid..imorgon ska vi till norrköping o kolla på cykel till Leo, sen ska jag på spinning. På söndag kommer några kompisar hit o fikar, sen ska jag baka bullar till Leos kalas nästa helg.Familjetrollet skrev 2009-03-06 08:40:32 följande:villken söt tröja lilla elin har.nu ska jag ta och fixa lite här hemma.vill nån ta en fika i helgen på ikano? -
Vilken storlek behöver du? Jag har två st såna i storlek 75 B tror jag det är, som du kan få.Fru T skrev 2009-03-06 10:52:05 följande:kollade hms hemsida nyss på amningsbehåar... om man vill ha en från kupa E (D tillome, vilket inte är såå stort) så är lägsta omkretsen 80!! ja pröva en sån på stan igår å det är FÖR stort runt om dom är ju så sköna för övrigt (dom utan bygel) visst kilorna flyger på mig nu å jag lär ju lätt lägga på mig mer men tanken är ju att dom kilorna ska försvinna så fort som möjligt å ja tror knapast ja kommer behöva en bh som är två storlekar större än vanligt runt om spec länge... *Suck*Ilandsproblem ja vet men vill inte slänga ut dyra pengar på nåt som bara ska användas några månader (om änns alls)... -
Jag hänger gärna på!Firstandhappy skrev 2009-03-06 12:43:39 följande:oh va jag har varit duktig nu, dammsugit o torkat golv i vardagsrummet, *suck* nu ä'r det bara resten kvar!!Tänkte på det, någon som är sugen på att dra ihop en eller två människor o bara glo på film någon dag, blir ju lite mycket med allt o pengar ibland så då tänkte jag att man kunde göra nåt som e gratis...
Låter jättemysigt.
-
På Leos dagis har de oxå typ 5 barn per vuxen, de är tre vuxna (två heltidare o en 75% på 18 barn).Mizzz skrev 2009-03-06 14:22:03 följande:Fast 5 barn per pedagog låter mkt tycker jag.. Vårt dagis har 3-4 barn/pedagog..Men utemiljön låter trevlig! -
Jag tycker det är lite synd att nästan alla bor därFamiljetrollet skrev 2009-03-06 15:01:06 följande:Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 14:28:15 följande: han bor nära marayah.och där finns det många barn synd nog.vi ska få nycklarna några dagar innan.vem hinner både städa och flytta på ca 4-5 timmar?då flyttar ni ca en månad innan oss.rätt komiskt att nästan alla i denna tråd bor i skäggetorp
Jag bor ju nästan ensam i denna delen av stan, har ingen att umgås med direkt utan att behöva åka buss o byta buss o krångla.
-
Såå sötthelifesaviour skrev 2009-03-06 15:50:39 följande:Ja, den skuttade glatt omkring där inne och visade gärna upp sig. :) Så det blev verkligen bra bilder.
Jag fick en sån himla stark känsla nu när jag kikade på dina UL bilder, att det är en pojke.
-
Jag kan vilken kväll i veckan, förutom lördagar dåFirstandhappy skrev 2009-03-06 19:44:49 följande:tänkte man skulle ta det en kväll när man akn göra sig barnfri...
Som nog alla vet vid detta laget
-
Herregud tjejer, det måste vara rekord idag, shit vad ni har skrivit! Vet ni att jag sen jag loggade ur vid 9 imorse så har ni skrivit 12 sidor under dagen

Jag har iaf haft en underbart trevlig dag o jag är såå glad för att jag äntligen har fattat ett beslut om min framtid. Idag har jag varit o skrivit ansökan till distans stuider som börjar 17 augusti, ska läsa till behandlingsassistent, men eftersom jag redan är undersköterska så behöver jag bara läsa till tre kurser för att få behörighet till det. Så nu vet jag vad jag ska göra under hela hösten iaf, underbart kul ska det bli!!
Min mamma var ute o gick med Vincent under tiden (Leo var på dagis). Sen när jag var klar så gick vi på stan o åt en supergod sallad på Waynes o sen tittade vi på jackor till våren till mamma o till MIG oxå, INTE barnen
Jag hittade två jackor som jag ville ha, men jag hade bara råd med en, det är då det är bra att ha mamma
Hon pröjsade för den ena jackan som trots allt kostade 800 kr utan att ens blinka! Hon tyckte att jag var värd det, min gulle mamma
Så nu har jag två skitsnygga vårjackor, en lite snyggare när jag bara ska gå rätt upp o ner
O en lite mera praktisk som är vind o vattentät när jag ska vara ute o leka med barnen
Underbar dag som sagt
-
Firstandhappy: Ja, förlåt
Glömde ju bort dig ju..var inte meningen.