-
Välkommen hit önskar ja o mina små!!Jen nifer skrev 2009-03-14 07:47:14 följande:Åh vad kul:) Min dotter va med ganska sen med tänder. Men när dom väl hade börjat komma gick de fort sen :)
-
Oj va hemskt... Håller tummarna att de inte är nått allvarligt...Maria84 skrev 2009-03-14 22:07:29 följande:Ja jag har aldrig sett honom så dålig, inte ens när han blev förgiftad och fick ett virus i ena lungan. Så nu är det oroligt fram tills man vet nåt, men han är ju i goda händer som tur är! -
Fy sjutton.. SKANDAL,, detta var ju lika illa som om Snälla snälla skulle vunnit.. Hejjade på EMD jag...
-
Ja just de! Grattis till Leo!!!!
(självklart e de läsk i glaset.
) 
-
Skorpan: Ohhh så tjusigt..
SmileyMalin: Söt bebbe!!!
Fru T: Nu börjar de verkligen ta sig.
Söt mage!
Becka: beror på hur länge ja blir kvar på Fonus imorron.. Ska ju dit på studiebesök..
-
9,30..Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 21:30:42 följande:Ok, hur dags ska du dit då? -
Ja, ja blev såååå glad när ja kikade ut att de e så solig.Firstandhappy skrev 2009-03-16 07:53:16 följande:Ohhhh vikket vackert väder, ohhh vikken underbar dag... god morgon alla pigga o glada, hoppas ni fick sova bra... finns det några planer för denna dagen??
Här ska vi åka till Fonus, sen får vi se om vi hinner till Becka en sväng innan dagis hämtning.
-
Det är väl typ fåglarna och så kan man gå till hagarna o kika på hästar, annars har ja inte sett så mkt djur. Ja just ja, kaniner med o Getter, men dom vet ja inte när ja såg sist..JePaLuLi skrev 2009-03-16 10:48:18 följande:Jag tycker att det låter som att du träffar din mamma jätteofta. Men det kanske är för att jag själv träffar min pappa alldeles för sällan. Nu när vi flyttade fick vi ju betydligt längre avstånd till honom. Men det var nödvändigt nu när det kom en till liten skrutt. Nu har vi ju både svärmor och svärfar jättenära. Får ser om man flyttar närmare i framtiden. Hur är Valla nu för tiden? Är det mycket djur där nu? Kanske skulle ta en tur dit -
Här har man mamma och pappa på 60 mils avstånd. På ett sätt saknar ja att bo där, men på ett sätt så e de skönt att bara träffas några gånger om år då man kan sakna varandra lite. Dom hör inte av sig så mkt, o inte vi heller för den delen. Farmor e den ja pratar med mest. Vi rings iaf 2 ggr i veckan. Svärisarna har vi i Åtvid....
-
Glömde... Den ja saknar allra mest uppöver är min faster! Vi e som systrar!!!