Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-02 09:53:44 följande:
    Vad roligt det låter!Skoj med nycklarna, när får ni flytta in?

Vi får nycklarna idag så det är bara att flytta in sakerna Mina föräldrar och en del av våra vänner kan hjälpa till nästa helg, därför flyttar vi det stora lasset då. Däremot kommer vi köra några vändor med bilen varje dag. Det finns hur mycket småsaker som helst (krukväxter, saker som ska in i köket, badrummet och garderober)

Nu ska jag cykla iväg, men du får ha det så bra och ta hand om dig och familjen

• Stolt Enbarnsmamma

Maria84: Jag har både läst och hört vad som har hänt beklagar sorgen! Livet är bra orättvist! Jag hoppas du får komma hem så fort som möjligt så du får vara med din familj! Sänder dig många styrkekramar! 

• Stolt Enbarnsmamma

Hej på er!

Nu har vi flyttat klart och fått upp det mesta. Det enda som fattas är saker som ska upp på väggarna   Allt har gått som en dans! Vi är verkligen supernöjda med lägenheten, tapeterna är såå snygga Just ja, vi har ju städningen av förra lägenheten kvar, mindre roligt. Men vi har börjat så det är inte så mycket kvar.

Idag var vi till tornby och köpte en ny säng till Nathalie, hon sover i den nu hon blev så glad för den Får hoppas bara att hon inte trillar ur den!

Hoppas ni andra mår bra!

• Stolt Enbarnsmamma

Ingen som behöver en spjälsäng?

• Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-05-10 12:31:42 följande:
    Vad härligt att vara på plats!Lucas fick ju sin nya säng i ettårspresent och han är såå stolt när han sover i den Vad kul att hon fått en ny säng!
    Ja, det känns så skönt :) Just ja det fick han ju sover han som en prins i den?
    Firstandhappy skrev 2009-05-10 12:32:36 följande:
    ja lite sån vi har tittat på med (vanlig vill säga) fast vet bara inte hur lätt det skulle vara att söva vår lille mr superaktiv på kvällen om han skulle kunna hoppa i och ur som han ville..
    Jag trodde Nathalie skulle hoppa i och ur men hon gjorde inte det, det är ju värt ett försök
  • Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-05-10 12:33:33 följande:
    Vad fin den var! Jag älskar Leksvik serien. Vi har spjälsängen i den.Lucas har ju sin racersäng
    Racerbilen är ju jättefin Jag älskar också den serien, alla hallmöbler (skohylla, kista och byrå) är i den serien och likaså vårt sovrum (säng, sängbord, byrå och så Nathalies säng )
  • Stolt Enbarnsmamma
    thelifesaviour skrev 2009-05-10 12:42:23 följande:
    Vad är det för spjälsäng?
    Det är en Troll från babyproffsen, i björkfanér Jättefin!
  • Stolt Enbarnsmamma
    thelifesaviour skrev 2009-05-10 12:58:27 följande:
    Inte så förtjust i björk iofs.. Men det går ju alltid att måla. Hur funkar den då? Avtagbar sida? Fler lägen?
    okej :) ja det är bara att måla om :) Det går inte att ta bort hela sidan, däremot går det att sänka ner ena sidan. Det finns även tre olika lägen.
  • Stolt Enbarnsmamma
    thelifesaviour skrev 2009-05-10 13:11:09 följande:
    Jag skickade iväg ett litet mail till din inbox. :)
    då ska jag kolla :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!