Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-07 22:28:28 följande:
    Konstigt, det är den enda låten som jag faktiskt ringt och röstat på... resten däremot är klassiska "tråkiga" låtar... Jag älskar Caroline af Ugglas just för att hon är så speciell.
    Ja, egentligen är hon ju så skön eftersom hon vågar vara sig själv.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    dinana skrev 2009-03-07 22:45:42 följande:
    Ja. och hon står ju för vad hon sjunger... vilket man inte kan säga så mycket om de andra låtarna som är sådana där traditionella låtar som är skrivna av de vanliga låtskrivarna. 
    Precis.
    Familjetrollet skrev 2009-03-08 00:00:35 följande:
    jepp det är det.är ett tag sen jag var där nu.samtidigt som man spanar efter fynd så motionerar man oxå*skratt*maken har börjat "skälla"över allt onyttigt som jag proppar i mig dagligen.han ser att jag mår piss över hur min kropp har blivit förstörd.så här ska det dras in på mycket.humöret lär bli värst då jag inte klarar mig utan coca cola mer än ett dygn.måste ner i vikt nu innan det är kört.både min farmor och min pappa fick ålderdiabetes och jag vill inte få det.men nu är det sängen.du kan inboxa mig om du vill hänga med imorrn
    Den enda som kan göra nåt åt sin vikt är en själv. Gör man inget åt det så kan man inte klaga Det är därför jag har har tagit mitt förnuft till fånga nu.
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 13:39:52 följande:
    Är det nån som har testat smink från sheer cover? Det verkar himla prisvärt!Det finns ingen här som tycker det är kul att baka tårtor och vågar ge sig på en bröllopstårta?Kollade in i tårttråden och de är ju superduktiga! Men det verkar inte finnas nån från Lkpg där... Jag utfärdade en efterlysning, men fick inget svar.
    Jag älskar att göra tårtor, men har aldrig gjort bröllopstårta. Vet inte om jag vågar mig på det när jag aldrig gjort det.

Gyllen cafèt har nog ganska billiga bröllopstårtor tror jag, jag kollade där en gång när vi tittade på bröllopstårta till oss. Har för mig att det kostade 1500 kr.

Fru T skrev 2009-03-08 15:14:25 följande:
    vi hade tårtbuffe med hemmagjorda tårtor å kladdkakor å massa jordgubbar...
    Det var ju en väldigt bra idè Så skulle jag kunna tänka mig att ha. Då skulle jag kunna baka allt själv.
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 16:41:36 följande:
    Tänkte visa er en bild på vår tårta! Blir lite sugen faktiskt!
    Jättefin
    Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:56:34 följande:
    haha.hoppas ni kom fram mellan borden på loppisen,vi gav upp efter ca 1 timme då det var så trångt.här ska jag börja gå igenom saker.ush idag fick jag PANIK.vi var i bokaffären på ikano.jag och maken vänder ryggen åt lillan i 2 sekunder.och sen var tösen spårlöst borta,vi ropade och letade genom butiken supersnabbt.men ingen tös fanns där.maken blev så rädd att han inte knappt kunde röra sig och jag sprang iväg åt ett håll och ropade.men vi fann henne inte så jag gick in i bokaffären igen och storgrät,de i affären ringde efter hjälp,och fick veta att hon befann sig inne i nya undeklädsaffären.där hade en snäll tjej tagit hand om vår tös.fy farao vad jag var rädd!trodde jag skulle dö.under dessa ca 2-3 minuter var tankarna inte roliga.saken är ju inte bättre av att vår tös svarar inte när man ropar efter henne och hon kan få för sig att bara gå och gömma sig.nu lär det dröja innan vi åker dit när det är mycket folk.fy vad rädd och ledsen man blir.nu hade vi turen att vår tös kom snabbt tillrätta igen.
    Usch så läskigt! Tur att ni hittade henne sen.

Blev ingen vattengympa för mig dag, för våra kompisar som kom hit i förmiddags för att fika, stannade hela dagen så vi åt mat ihop, jättetrevligt. De har precis åkt hem nu.

dinana skrev 2009-03-08 18:50:31 följande:
    Känner igen det där... Molly hon försvinner nästan alltid när vi är på IKANO. Jag har vänjt mig nu så tar det inte så hårt längre.. Hon älskar att gå runt i de olika butikerna och plocka.... och är oftast i närheten. Så det brukar räcka att fråga i butikerna så håller de utkik efter henne. Men jag håller med om att de första gångerna hon försvann och väktarna hade henne då blev man lite rädd... men jag har vänjt mig... och nu vet väl i stort sett alla vem Molly är där *haha*
    Usch, jag skulle aldrig vänja mig, sånt är ju hemskt ju när det sker.
    Som tur är så har Leo aldrig gjort nåt sånt, får se hur Vincent blir.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!