Inlägg från: Skorpan08
|
-
-
Precis så ska man tycka!!!Firstandhappy skrev 2009-04-15 11:55:46 följande:ohhh jag kom precis på det bästaste av alla bästa ordspråk om att tycka om sig själv..det finns ingen som är likadan som jag o därför är jag vackrast av alla mig
-
Har inte hunnit köra den så myckeet med Elin i ännu men jag har inte märkt att den skulle vara svårstyrd.Mizzz skrev 2009-04-15 12:10:45 följande:Måste bara fråga:Vi har en precis sån vagn men är inte alls nöjda. Vår är väldigt svår att styra när barnet sitter i (verkar som om vikten hamnar på framhjulen och därav så roterar de inte som de ska)... Är det samma med er eller kan det vara så att vår vagn har något fel? -
Haha, jag brukar säga att jag är lite välisolerad just runt midjan. Eller så kallar jag dom för volanger.Firstandhappy skrev 2009-04-15 12:13:27 följande:jajjemensan... har ett till... kallar mina valkar för kjolpaket av en anledning, jo för att alla dyra fina lyxbilar är alltid extrautrustade med det.Ewa, lite bättre, lite finare.. -
Visst är det!Firstandhappy skrev 2009-04-15 12:17:04 följande:ahhh de underbara volangerna... alltid vackert.. -
Tack, vi gillar den.Marayah skrev 2009-04-15 12:26:45 följande:Skorpan: Vilken fin vagn. -
Det är väl toppen att man kan tycka olika, trist skulle det bli annars. För tänk om alla skulle ha likadana vagnar.JePaLuLi skrev 2009-04-15 12:38:27 följande:Känner mig lite dum som inte kommenterat din vagn, men eftersom jag tidigare uttalat mig om att jag inte gillar Carenas vagnar så står jag fast vid det. Gillar inte folk som vänder kappan efter vinden! Men den var fin, jag gillar färgerna Och det viktigaste är ju att ni blir nöjda. Det är faktiskt tillåtet att tycka olika Hoppas ni mår bra annars hela familjen! -
Ingen som vill träffas tidigare i morgon? Elin slutar redan 11 på dagis.
-
Vad kul! Vill du träffas ute någonstans eller vill du att vi kommer hem till dig när Elin slutat?Marayah skrev 2009-04-15 21:08:54 följande:Jag kan ses på förmiddagen med. -
Jag kommer gärna hem till dig! Jag äter nog lunch innan jag hämtar Elin kl 11, brukar bli hungrig tidigt då jag äter frukost tidigt. Men lite fika kan ju vara gott
. Men det är ju det trevliga sällskapet jag kommer för.