Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-03-12 15:38:16 följande:
    Familjetrollet: Vilket pucko. Såna borde inte få ha hund...Fick en chock idag när ja hämtade Marko på dagis. Var tredje torsdag så har dom "hoppetossorna" hos sig, som är där när ordinarie är på personal möte. Marko hade visst slagit en kompis. Så fröken hade ställt han i ett hörn och stod lutad över honom och pratade med han. (såg att detta då ja precis kom) Sen säger hon till han att man inte ska slå nån i magen för de e inte snällt. Fine för mig liksom. Men sen kommer de. Fröken: Vill du att ja ska slå dej så du får känna hur de känns???Marko: Ja men slå då!!Fröken: Nej de får du göra själv..Marko: Slår sig själv i magen och säger. Näe, de gjorde inte ont...Asså ja höll ju på o ramla baklänges när ja hörde. Fröken vände sig om o typ hoppade till när hon såg mej. Hon trodde väl inte att ja skulle komma just då. Fast tur i oturen att ja gjorde de.
    jisses vad har den fröken för utbildning.jag inboxar dig
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-03-12 16:05:53 följande:
    om 30 minuter får alla komma hem till mig på fika, dåååå har jag städat klart o det luktar såååå gott här hemma, blir alldles salig.. nja om man ger fan att kolla in i willes rum o data/alltiallo rummet förstås, men dit stänger man bara dörrarna..
    du får gärna fortsätta här med städningen.ni får ha en bra dag.nu ska jag pyssla om lillan
  • Familjetrollet

god morgon

här mår man för jävligt.har knappt kunnat sova inatt.tur nog så har lillan kunnat sova trots det som hände igår.

hur dags ska ni fika?jag skulle jättegärna följa med på fika idag,för hemma vill jag knappt vara idag

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 07:42:50 följande:
    Vad skönt att lillan kunde sova!Vi ska träffas vid ingången på framsidan ca 11.30. Vore jättekul om du kan komma. Förstår så väl att det är jobbigt att vara hemma.
    tur att tösen mår bra efter omständigheterna.synd att fikat är vi 11:30.kan tyvärr inte den tiden då ena tösen slutar 12

här ska det städas nu.finns det nån som är på jakt efter möbler till pojk sovrum?
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-13 09:31:53 följande:

Vad är det för möbler?
    ROBIN möbler .du kan inboxa för mer info.

ush vad segt klockan går idag.inget sällskap hemma mer än kaninen.och dessutom är det fredagen den 13e.förra fredagen den 13e gick åt skogen så hoppas denna dag blir bättre

ni får ha en bra fikaträff.jag tar gärna en fika nästa vecka
  • Familjetrollet
    MomZoon skrev 2009-03-13 10:33:55 följande:
    Gick in i V 20 idag, fler som gjort de här i Linköping Måste oxå passa på att glädjas åt att det är fredag idag.. GÖÖÖÖTT med helg..
    välkommen hit
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 14:01:16 följande:
    Tack tjejer för snabblunchen. Trist att jag inte kunde stanna längre. Men men...Alla dagar blir inte som man planerat.Det blev ju inge busfabriken heller, men jag har ju visat bilen iaf. Han skulle iväg och kolla en till nu sen höra av sig i em. Han tyckte den var helt ok iaf. Hoppas han köper den i em. Det skulle vara skönt att ha det avklarat.
    då håller jag tummarna att de köper bilen.här fungerar bilen igen.dyrt blev det men vad ska man göra...bilen måste vi ha till flytten.
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-03-13 14:58:03 följande:
    Hej, Någon som vet nåt badhus där man slipper betala för att följa med? Har ringt badhuset i stan och där kostar det oavsett om man är ombytt.
    tror alla tar badhus tar betalt oavsett man är omklädd eller ej
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-13 16:39:31 följande:
    Nja, de misstänker att jag har havandeskapsförgiftning igen... coh positiva test är lika med negativt.

Ja precis.. jag känner mig lite uppdaterad idag bara.
    jag ska hålla tummarna att du slipper havandeskapsförgiftning.nu har N,s ägare vart här och hämtat sakerna.ush börjar nästan gråta nu.trots det som skedde igår så är saknaden stor ändå.

vad ska ni hitta på i helgen?här ska det vilas och så ska vi se om vi får tag i några flyttkartonger
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-03-13 19:47:49 följande:
    18/3 blir första besöket hos BF är så himla nervös men men det lköser sig nog
    jag kommer hålla tummarna stenhårt för dig
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 18:16:43 följande:
    Vi har några i garaget.
    tack,vad vill du ha för dem?hoppas din värk har gett sig

här börjar jag må lite bättre.har dock gråtit under dagen.ägaren kom idag och vi pratades vid snabbt.känns skönt att vi inte blev osams.jag hoppas att N inte gör samma misstag igen.ush vad man kan sakna ett husdjur.
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 19:04:53 följande:
    Pust! Nu är praktiken slut för denna gång, ska bli så himla skönt att komma tillbaka till campus, vuxna intresserade och engagerade människor. Jag verkligen en nystart och det ska bli så roligt att få träffa gamla vanliga arbetsgruppen på onsdag! Diana, klart, så mycket tycker jag inte illa om Skägget egentligen, mest bara snorungarna som bor där. Även om Ulrika- och Nykilsungarna är minst lika jobbiga. ;)
    ulrikafolk är speciella.mitt ex är därifrån
    JePaLuLi skrev 2009-03-13 19:13:44 följande:
    Det finns ju snorungar överallt så det är nog inte särskilt bara här i skäggetorp.
    kan bara hålla med.ekholmen och berga är värre.nu är vi snart skäggetorpsbor igen.ska bli skönt att flytta.hoppas man får bra grannar.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!