Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-25 13:19:33 följande:
    nu börjAR det gå för långt här hemma, nu damsugar mannen mig me...
    Haha, är du så dammig? :)
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-25 13:25:08 följande:

Så var det när vi väntade Leo oxå, vi fick massa bidrag från mina föräldrar..det var ju lixom deras första barnbarn så de var helt lyriska Så var det när vi väntade Vincent oxå, men då hade vi ju redan allt sen Leo, så det blev en jäkla massa kläder istället då som vi fick
    haha, ja, det kan jag tänka mig. :)
    Men det känns kul att de är så engagerade, de vill verkligen vara delaktiga.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-25 13:31:09 följande:
    ja tydligen å nyss skulle han te å spruta rengöringsmedel på mig, vet inte vad ja gjort idag
    Haha, vilken rar karl, omtänksam, håller frugan ren. ;D Eller?
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-25 13:31:51 följande:

Ja, det är verkligen kul Syns ju så väl oxå när mina föräldrar träffar barnen, de avgudar dem verkligen o det är ömsesidigt
    Precis! Mina föräldrar kommer bli världens finaste morföräldrar och mina svärisar är det redan till lilla Clara, så de kommer vara lika bra nu. Skönt när man har så bra människor och ett så enormt nätverk runt sig.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-25 13:37:50 följande:
    å jak vil ha SKUMPA!!! gärna nyss
    Ja, typ igår!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-25 13:40:54 följande:
    hehe ne vet inte va han sysslar me idag han försökte damsuga Sture me men där gick gränsen
    Haha, ja, jag kan tänka mig det. Katter brukar inte vara vidare förtjusta i att bli dammsugna. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-25 13:47:10 följande:
    ja tror ja är på bra humör idag, blev nyss frågad varför ja sitter å flinar för mig själv i soffan, han trodde ja satt här å snacka massa skit haha ja har väll massor me lyckohormoner i mig eller nåt (kom inte på vad dom kallas eller e det endofiner eller nåt sånt)??
    Endorfiner ja. :)
    Det är alldeles fullt av sådana idag, jag är också jätteglad. Det är solen!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 17:29:15 följande:
    kom precis hem... det blir en liten Morgan..
    Kommer bli en så fin Morgan! :)
  • thelifesaviour

Är det någon här inne som har en Kronan-vagn?

• thelifesaviour
    Marayah skrev 2009-03-26 09:24:09 följande:
    Tror inte det.
    Synd, skulle vilja känna på en.. Men närmsta återförsäljare jag hittat är i Täby! :(
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!