Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-03-26 09:29:44 följande:
    Oj, ja de var juh inte den närmsta vägen.
    Nej, sannerligen inte. Men det låter och ser ut som en perfekt vagn för oss.. Svårt det där! Man vill ju så gärna få prova den lite.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-26 09:38:38 följande:
    Jag har en kompis som har en och hon är SUPERNÖJD!
    Kan tänka mig det. Jag har blivit lite förälskad. Svårt det här med barnvagn, jag har blivit som besatt. ;)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-26 10:07:09 följande:
    Dom ska finnas att provköra i Jönköping me, vi va inne på en sån rätt länge men när ja sätt dom i verkligheten så är ja inte lika sugen längre... Stod ju en brevid oss på fiket , du skulle frågat om du fick känna
    Ja, det borde jag ha gjort, men då var jag inte inne på den än. ;D Jag ändrar mig fort. Men hur var de i verkligenheten då? Vad tyckte du?
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-26 10:29:06 följande:
    Jag tycker de ser lite stela ut, men jag vet inte alls hur de är i fjädringen. För mig är det viktigt att vagnen har bra fjädring.
    Nej, jag har läst just om fjädringen en hel del, för det tycker jag är jätteviktig också och den ska tydligen vara jättebra. Många som bor ute i skogarna säger att den är jättebra i fjädringen. Men allt är ju så subjektivt. :/
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-26 10:42:18 följande:
    Det finns ju en kronan tråd här på fl, har du vart där inne å kikat? alla har bara possetivt att säga men det gör ju dom som har bugga eller UJ å liknande om sina vagnar åsså men inte får det mig att köpa en vagn för det egen uppfattning är viktig men du har ju tid på dig ja ändrade mig måååånga ggr innan ja föll pladask men det är nog viktigt att åka å känna å klämma mycket, det gjorde ja tills mannen va trött på mig, men då hade ja ju kännt på alla vagnar hur många ggr som hällst å lärde mig känna skillnaden på dom, å en vagn som kanske inte va så snygg blev plötsligt snyggare när den va grym att köra osv...
    Precis, vi ska klämma och känna tills vi storknar. Det är ju någonting man ska använda varje dag och det länge, så man måste ju ha någonting som känns perfekt för en själv. Skönt att det är lång tid kvar. :)
  • thelifesaviour

Angående trådar om specifika barnvagnar så känns det dumt att läsa där.. För där är ju alla frälsta, som sagt, alla har så olika syn på vad som är bra för en själv. Så det känns egentligen inte så givande att läsa i dessa trådar.

• thelifesaviour

Vilket hemskt och tråkigt väder vi har! :( Vi promenerade ner på stan för en lunch idag och det var så hemskt! Men snart kommer min allra bästa vän hit från Stockholm och då ska vi testa Kniv å gaffel. Någon som har några tips om vad man bör äta och vad man bör undvika? ;D

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-27 22:10:54 följande:
    försökte men innan jag hann byta batterier i kameran så hade mannen avlägsnat sig, dock fastnade sonen o katten på bild där de sitter i soffan o samtalar med varandra..
    Naw, raringar! Det var verkligen en jättejättejättesöt kisse! Inte lika fin som min förstås, men söt. ;D
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-28 11:41:39 följande:
    Tack tack. Vi har inte kommit iväg ännu. Piloten är fortfarande på ett möte...
    Tråkig pilot!

Idag skrattar jag åt en bakfull Stefan som skulle återremitera gamla studentminnen på HG igår. Han stönade "Det är för billigt på HG.." när han kom upp vid halv 12. Muaha. Det kan han allt ha. :)
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2009-03-28 11:48:23 följande:
    Ja, alltså, studentställena är på tog för billiga, men det är ju bra när man inte har så mkt pengar .
    På tok för billiga om man har pengar. Då kan man spendera. Men som du säger, jättebra för studenter.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!