Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-24 10:43:28 följande:
Blir bara så trött, irriterad o arg!! VARFÖR måste folk ha åsikter om allt??? Ända sen Leo föddes o när Vincent föddes oxå så har jag fått höra att jag inte är nån riktig mamma för jag har inte fött fram mina barn vaginalt!!!Utan jag har bara legat o latat mig typ när läkaren har plockat ut dem. Jag har visst FÖTT mina barn men med kejsarsnitt! Ingen verkar fatta hur sårad jag blir av såna kommentarer Likadant är det med amningen, då får jag oxå höra att jag inte är nån riktig mamma som bara ammade mina barn i några veckor. Att bröstmjölken är det bästa o att ersättning är dåligt. Visst är bröstmjölken det bästa, men går det inte så är det superbra att det finns ersättning! Mina barn har inte alls mått dåligt av att få ersättning o de har jättebra immunförsvar! Jag blir så ledsen o arg! Förlåt, var bara tvungen att skriva av mig lite.
Ja du de finns folk till allt!! Man e inte sämre för att man inte ammar. O dina barn har väl oxå kommit ut, så då måste dom juh vara födda. Mysko tanke sätt!!!