Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Leo och Vincents mamma:
    Grattis på födelsedagen!  {#lang_emotions_sunny}

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-03-04 16:16:47 följande:
    det där med längden stämmer inte så ofta.både min make och hans syrra är långa men ingen av deras föräldrar var långa.fast jag är jämnlång med mina föräldrar och min syrra är jättekort.dock kommer våra töser bli långa då de ligger över normala längden redan.jag brukar skämta om att jag är dvärgen i familjen*skratt*
    Precis.
    Inte följer de en kurva som är uträknad utifrån mammas och pappas medellängd inte. :)
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-03-04 17:24:40 följande:
    Precis.Inte följer de en kurva som är uträknad utifrån mammas och pappas medellängd inte. :)
    Jag är t ex längre än både min mamma och pappa.
  • Apipoulai
    Svar på #607
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-05 15:30:07 följande:
    Suck, håller på o ringer skatteverket för att få personbevis för mina studier till hösten, men det är ju sååå lång kööö!!Imorgon kommer mamma hit o tar Vincent en stund så jag kan gå in på kunskapstorget o fylla i ansökan till studierna i höst.
    Precis som Fru Tzoanidis säger, kan man fixa det på nätet. Så får man det hemskickat några dagar senare.

http://www.skatteverket.se/folkbokforing/personbevisinfo.4.18e1b10334ebe8bc80003671.html
  • Apipoulai
    Svar på #1010
    Usch, vad läskigt. Tur att hon kom tillrätta.
    Ni får skaffa en sån där sele, som var populärt när jag var liten (ja för över 30 år sen...hmmm). Men om jag tänker efter så kanske inte det alltid hjälper, för jag prang bort iaf... på ett varuhus i Schweiz. ;)

Men mor och far har berättat att jag inte alls var ledsen eller nåt, när de "fick tillbaka" mig efter högtalar utrop. (Var två år eller nåt.)
    Äventyrslysten redan då. ;)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-09 11:38:31 följande:
    Har precis varit och simmat och det var så skönt! Det var så himla länge sedan jag bara simmade. Blev iofs bara 30 längder idag, men jag känner mig rätt nöjd ändå.
    Duktigt!
    Trettio längder, det är ändå ganska långt. (750m i 25-metersbassäng och 1500 i 50-meters bassäng.)
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-11 14:44:49 följande:
    Förra året var vi o åt på det där stället där de har pannkakor (kommer inte ihåg vad det heter nu), det var väldigt uppskattat av Leo, så det blir nog det i år igen.
    Vad är det för ställe? :)
  • Apipoulai
    Playmate86: Grattis till ert {#lang_emotions_plus} på dig och din sambo/make! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!