• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-02-27 13:44:40 följande:
    När ska du komma i bunnydräkt och underhålla mig då??
    hehe
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-02-27 13:53:17 följande:
    tänkte mest på att de skriver att man efter v 28 får stå för alla sjukhuskostnader själv om det sker komplikationer...
    ja skulle rådrfåga med bm om ja va du å även kolla flygbolagets regler för dom har olika...

du har väll en gravidförsäkring me så kolla vad som gäller där..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-02-27 13:51:45 följande:
    hehe
    det är bra jag skriver allt ja tänkt skriva Räcka ut tungan

"jag kommer när du minst anar"

ne men ja skulle väll kunna komma över på en fik nästa vecka...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-02-27 17:11:19 följande:
    jaha då va det klart, sjukskriven till den 18 mars till o börja med.. va ska man göra nu om dagarna då??Fru T, du är mer än välkommen på fika...
    Då får ja se till att göra det
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

varför ska mannen alltid glömma mobilen hemma dom gånger ja faktist behöver få tag i han... *frustrerande* hoppas han kommer hem å hemtar den när han får lite tid över..

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Nisse myser i sängen.. Observera tassen som sticker ut under täcket bakom =) där har stina placerat sig..hitta ett mysmongo i sängen... kolla in tassen som sticker ut under täcket bakom Stina har myst in sig regält
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 19:25:39 följande:
    Nån som vet om spat i tranås har nån hemsida?Min pappa fyller 50 år i juni så vi funderar på att åka på spa då allihopa.
    det finns en hemsida men ja kommer inte ihåg adressen... men googla du så hitter  du säkert
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Lagt in nya magbilder nu, FATTA hur magen kommer se ut om tre månader då kommer magen att va ute å gå med mig å inte tvärtom

Åh vad jag längtar
  • Fru T

låter helmysigt vi ska ta oss en spadag i september när vi ska till grekland å passa på att lämna lillan hos farmor å farfar

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!