Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 19:21:29 följande:

En sån har ett par kompisar till oss, den är såå snygg! O de är jättenöjda.
    Ja, jag har bara läst massor av positivt om den! Så det blir en tur till Tranås någon gång för att känna lite på den. Priset är ju dessutom fantastiskt.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-01 19:47:58 följande:
    Lagt in nya magbilder nu, FATTA hur magen kommer se ut om tre månader då kommer magen att va ute å gå med mig å inte tvärtom
    Gud vad fin den är!
  • thelifesaviour

Ujujuj, nya designen är ingen hit alltså. Som ni säger.. Huvudvärk. Och det hade jag redan innan. Praktiken tar musten ur mig.. Särskilt som gravid och van vid bra mycket slappare veckor med bara två dagar på universitetet. Men man ska inte klaga! :)

• thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-03 22:32:35 följande:
    Idag kom pappren ang Liams förskolestart i höst. Så nu är det bara att skriva i dem och skicka in dem. Så stor han har blivit! Kan inte fatta att det snart är 6år sen han föddes. Hoppas på att det kommer ut en tid för ett föräldramöte också så man får veta lite mera. Det mest intressanta är väl visserligen om han får skolskjuts eller inte. Nu ska vi slänga oss i säng, är supertrött (som vanligt med andra ord). Och imorron får vi besök kl.9 utav svärfar, hade jag klarat mig utan!
    I förskoleklass och första klass i Linköpings kommun så måste man bo minst 2 km från skolan. I år 2 måste man ha 2,5 km, i år 3-6 ska avståndet vara minst 3 km, år 7-9 ska det vara 4 km.

Sen finns det särskilda behov som kan ge rätt till skolskjuts ändå.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-03-05 18:28:12 följande:
    fy vad trist.idag kan jag skratta åt mitt eländiga gravidtetshumör.när maken och jag väntade första gemensamma barnet så grät jag efter jodgubb milkchake i en månads tid.så en natt åkte maken till mc donalds precis innan 00 och köpte det.han kom hem och jag var så glad,tog en klunk och kräktes!jag tjöt och sa att det smakade fan*skratt*inget var gott när jag var gravid.maken blev sur och sårad.men då var det ett helvete pga alla hormoner men idag kan man bara skratta åt det be din sambo åka runt i butikerna tills han finner en semla åt dig
    Haha, gulligt. :)
    Hoppas att jag inte blir sådär.. Vill inte ha tokiga cravings, för Linus skulle åka direkt och jag får alltid så dåligt samvete när han är för snäll mot mig. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-05 18:52:29 följande:
    om jag så kunde så skulle jag, men han har inget körkort så det blir vackert JAG som får åka runt för att hitta min semla... o det orkar jag inte.. fick dock rosor och en massa weinerbröd istället.. nja nja får väl duga då..
    Han är allt bra rar din karl.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-05 18:52:29 följande:
    om jag så kunde så skulle jag, men han har inget körkort så det blir vackert JAG som får åka runt för att hitta min semla... o det orkar jag inte.. fick dock rosor och en massa weinerbröd istället.. nja nja får väl duga då..
    Jag lovar att bjussa dig på en semla på lördag. :)
  • thelifesaviour
    thelifesaviour skrev 2009-03-05 19:00:33 följande:
    Jag lovar att bjussa dig på en semla på lördag. :)
    Söndag menade jag förresten.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-05 19:25:16 följande:
    tänkte väl det... Nu ska man bara hitta på nåt skoj till fredags kväll, mannen åker direkt från ett jobb till det nya dörrvaktsjobbet o blir borta tills minst 03 på natten.. mindre skoj kanske..
    Usch då, det är inte alls skoj! :(
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-05 20:25:43 följande:
    nä roligare kan man ha..
    Jag ska ha praktik på lördag.. Typiskt att man hamnar på VFU precis när de har öppet hus på en lördag.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!