• Cia80

VI från Linköping Del 3!!!!

Nu ger vi oss ut.
    Vi hörs!

• Cia80
    dinana skrev 2009-05-13 14:27:12 följande:
    Nu är jag hemma igen, blev ingen vändning då de inte vågade sig på det. Så nu skall man istället gå och vänta på kejsarsnitt i Norrköping. Kunde knappt sova i natt för var så nervös inför idag. Kan jag somna säkert fem gånger på sjukhuset när jag låg å vänta på provsvar... så trötter var jag. Men skönt att få sova lite i alla fall. På ett sätt är jag lättad, fast ändå inte. Hade ju hoppats på vaginalt, men nu vet jag inte riktigt hur det blir. Skall tillbaka på fredag morgon och göra nytt CTG. Men jag hinner nog med en fika i Skäggetorp efteråt.
    När blir snittet?
  • Cia80
    dinana skrev 2009-05-13 14:31:13 följande:
    Vet faktiskt inte det ännu, det beror lite på hur testresultaten blir. Skall ju in på fredag igen och ta nya prover, sen skall vi prata mer om det. För är det så att jag blir sämre så kanske det blir tidigare, om inte så blir det senare. Men vad jag förstått så gör de planerade kejsarsnitt en vecka innan bf.
    Ok. Får hoppas att du mår bra och att resultaten är bra.

Vi gick och gungade. Skruttan har tyckt att det varit lite läskigt tidigare, men idag gick det jättebra. Hon skrattade t.om. lite grann
  • Cia80
    dinana skrev 2009-05-13 14:42:02 följande:
    Gunga är det bästa min dotter vet om. Hon vill aldrig sluta, så har hon fått syn på en gunga då måste hon gunga. Sen skall man putta på henne, för börjar det gå lite sakta så skriker hon. Desto roligare tycker hon att det är om det är någon mer som gungar ifatt med henne.. då skrattar hon å skriker "högre högre" hela tiden.
    Hur gammal är hon nu?
    Det är nog inte helt omöjligt att min dotter också kommer älska att gunga. Min mor ringde idag och sa att de har köpt en gunga så den måste ju dottern prova nästa gång vi är där
  • Cia80
    dinana skrev 2009-05-13 15:35:37 följande:
    Hehe, det kommer garanterat att gå hem. Fast jag tycker det är lite läskigt med de där däckgungorna ännu, så det blir babygungan ett tag till framöver... Hon är 2½ år den 16e juni.
    Babygungorna är ju riktigt smidiga
  • Cia80
    dinana skrev 2009-05-13 15:53:19 följande:
    Ja de är ju toppen... önskar att det fanns gungor till mig också.. jag är för bred för att kunna sitta i däckgungorna.. det är för tajt =(
    Är ju så mycket roligare nu när A blivit större. Man kan göra mer
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-13 21:45:10 följande:

Usch vad jag gråter till greys..fy fan så sorgligt
    Jag grät också massor! Usch så hemskt!
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-13 22:09:46 följande:

Ja, verkligen.
    Såg min dotter istället för det där barnet. Usch så ont det gjorde i mig. Om det nu är möjligt så är jag ännu blödigare nu när jag har barn än vad jag var innan.
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-13 22:16:07 följande:

Samma här.
    Kanske är bäst att vi pratar om nåt annat
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-13 22:18:55 följande:

Ja, kanske Blir så lätt ledsen när jag tänker på sånt.
    Jag med. Så nu får vi inte tänka mer på det
    Några planer för morgondagen?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!