Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

VI från Linköping Del 3!!!!

Ytterligare en härlig morron att vakna till. Ska göra oss iordning för lite shopping strax och sen i em blir det Trädgårdsföreningen för träff. Hade hellre tillbringat hela dagen hemma ute i solen men behöver fixa de sakerna så det är lika bra att få det gjort.

Ser att ni pratar viktuppgång Jag gick upp 10 kg med Liam och med Lucas gick jag upp 2,5 kg totalt. Än så länge har jag inte gått upp ett dugg och går in i v.17 imorron.
    Får väl se hur det har tänkt sig denna gång.

Vi har ju 4½ år mellan våra grabbar, känns långt emellan ibland medans det kan kännas skönt också ibland   Liam klarar ju av allt själv och han hjälper lillebror mer än gärna! Hittar dem ofta ute i hallen med att ta på sig ytterkläderna tillsammans men också med andra saker. Och trots ålderskillnaden så leker de bra ihop, visst kan Liam bli arg ibland om Lucas river nåt han har gjort men det händer ju i alla åldrar. Liam vill ha med Lucas på det mesta. Ska vi hitta på nåt med enbart Liam så är det enda han tjatar om under tiden Lucas. Att han skulle ha varit med osv

Nä nu ska vi göra oss iordning här så vi kommer iväg nån gång

Ha en trevlig lördag allihopa!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Maria84

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 20:15:53 följande:

Här känner både jag o sambon oxå av allergin riktigt ordentligt Vi kliar, snorar o nyser hela tiden.
    Jag känner av allergin ordentligt också. Inte införskaffat nåt emot det heller ännu, får väl se om det blir att göra det.
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-04-25 19:50:21 följande:
    I Cupolen mellan 10-15. Familjetrollet och jag har varsitt bord där. Så det är bara att komma dit med stora plånboken . Hihi, nä, bara skoja. Men det vore trevligt om ni alla kom förbi och sa hej iaf.
    Åh det vill jag ju åka på! Undrar om man ska våga sig på att åka iväg med två huliganer Nog för att vi har hundra saker inplanerade imorron, får nog ta ett snack med sambon
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-04-25 14:43:47 följande:
    Är det någon som sett till helsvarta integralhjälmar här i stan? Alternativt Nrpg. Har letat som en tok men hittar bara med andtra färger på. Och Pernilla vill absolut ha en helsvart.
    Har ni kollat på Jula? De har haft helsvarta tidigare men de kanske har slutat med dom. Annars är det väl just såna affärer som kan ha, kommer inte på några nu bara för det Men sambon kan säkert komma på dem om jag frågar honom senare.
  • Maria84

Har haft en toppendag idag! Liam har fått ansiktsmålning och vi har fått lite nytt shoppat. Men inga mammakläder fanns bara små storlekar i allt, dvs M och neråt. Så jag vette sjutton vart jag ska kolla, frågan är väl om HM inne i stan har mera...

• Maria84

Skorpan - kolla Beviks i Hackefors eller Ronnys cykel i G:a Tannefors. De kan ha helsvarta, möjligen att Frituna Skog och Trädgård kan ha också.

• Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-04-25 21:29:55 följande:
    Det har de! Jag har köpt t ex svarta byxor i strl 44 och blus i XL.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 21:30:14 följande:
    H&M inne i stan har alltid haft mera mammakläder än ikano, tycker jag iaf.
    Då får det nog bli en tripp dit! Det var väldigt utplockat tyckte jag på Ikano. Hittade några byxor som jag hade velat ha men självklart så fanns det ju inte i nån storlek som passade. Brukar aldrig åka till affärerna inne i stan annars, mkt smidigare med allt på samma ställe annars Men byxor måste jag ha
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-04-25 21:56:56 följande:
    Jag har ett par supersnygga svarta, lite chinos-aktiga, som är huuuur sköna som helst. Kostar 298 eller 398 (minns inte) och är stora i storleken. De finns massor av dem inne i stan. Åtminstone igår. :)
    De kollade jag på tror jag, det fanns i olika färger eller hur? Var sköna men satt inte ett dugg bra i den storleken.
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-04-25 22:26:37 följande:
    Nää. De finns bara i svart. Ser ut som en blanding mellan kostym- och chinobyxor. :)
    Ah inte samma som jag menade då Men jag kollade säkerligen på dem också om de fanns på Ikano för jag testade nog varenda byxa som fanns
    Hittade inga klänningar dock som jag hade hoppats på, tänkte ha en tills syrran tar studenten ju.
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-04-25 22:39:35 följande:
    Nä.. Klänningar är det jättedåligt med. Men vanliga avdelningen har en hel del fina som funkar över magen. Jag köpte en jättefin färgglad sak, men utbudet med klänningar stora över magen är jättestort! :)
    Haha jag får nog ta med mig dig på en shoppingrunda tror jag för du verkar hitta det mesta Får slå en kik på det också när vi åker in, hittade en kjol som satt bra men sen tycker jag inte att jag passar i kjol så det blev inget köp av den ändå
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!