-
kanske lite blek, men dammig?? näää tyckte du såg rätt ren ut igår på fiketFru T skrev 2009-03-25 13:19:33 följande:nu börjAR det gå för långt här hemma, nu damsugar mannen mig me... -
jag med sprallig o lycklig, fast av andra orsaker... eller ja solen gör ju sitt med...
-
kom precis hem... det blir en liten Morgan..Fru T skrev 2009-03-25 14:05:06 följande:har ni vart där???? -
det känns jättebra, synd bara att alla andra verkar förvänta sig en flicka mer än vi..Fru T skrev 2009-03-25 19:13:55 följande:Mys, hur känns det då?
blev riktigt osams med mamma då hon direkt utbrast "nääää va trist" när vi sa att det va en pojke till.. -
ja vi tycker samma sak, vi har den underbaraste pojken i världen o vi kommer älska nästa precis lika mycket, de kommer ha underbart kul ihop o så...
synd bara som sagt att man "ska" ha en av varje.. -
Titta gärna in i Morgan mappen bland bilderna... finfina 3D bilder..
-
nä det är inte UL som UL, verkligen stor skillnad mellan dom enligt mig...dinana skrev 2009-03-25 20:22:02 följande:Så sött så... skulle nästan vilja gå på sådant där UL också... men men... det kostar ju en del så det får vänta till tillväxtULet om tre veckor istället. Är inget 3D, i alla fall inte vad jag vet om i alla fall, men UL som UL =)
kommer nog gå på ett till vanligt UL sen igen i v 35-37, fast då blir det ju som sagt de vanliga gråvita bilderna..Jaa knappt att man kan kolla sig mätt på filmerna... helt otroligt..JePaLuLi skrev 2009-03-25 20:04:24 följande:Åååh så söt han är! Visst är det fantastiskt med 3D!! -
nu får man lida igen, städat som en galning o nyss hemkommen från hjärta till hjärta o handlat kvittersaker till påskafan..
Ont ont ONT stavas det i mina stackars höfter o svank... nu blir det badet o sen massage o mat i sängen... -
näää, bättre att va still o äta gott...Fru T skrev 2009-03-26 20:00:30 följande:ja får lida för att ja BARA va ute å promenera i ca 1 tima idag.... känns som ja inte sitter ihop alls så nu kan fan varken mannen eller bm tjata på att ja ska röra på mig!!
-
Jaha då har man fått en till liten familjemedlem nu då... va hos en kompis o fikade som hade en pytteliten undernärd norsk skogskattflicka som hade bosatt sig hemma hos henne... Ja nu bor hon här och håller på att kela livet ur både mig o Wille..
Ska man bara se vad mannen säger när han kommer hem oxå *ler*