Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-03-26 11:28:44 följande:
    Ingen aning hur syskonvagnen är, men jag älskar vår graco som Lucas har. Och den ser inte särskilt billig ut. Det var den inte heller för den delen...
    Ja visste inte att man kunde använda den från nyfödd för än ja läste på gracos sida. Hur smidigt som helst juh.. Ja VILL verkligen ha en sån.. Såg en Carena idag när ja var på maxi och den ser verkligen BILLIG ut.. Kanske bra att ja inte kan åka dit till Nrkpg.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Nån som vill ta över en gnällig unge??? Han har ätit och sovit, men det ska gnällas iaf.

• Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-03-26 14:49:42 följande:
    Nej tack! Min snutta sover just nu så nu är det min tid. Ligger i soffan med datan på bordet. Så skönt, alldeles tyst!
    Skööööönt... Nu åkte den lilla terroristen i säng. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-03-26 19:05:49 följande:
    Du reggar dig med ditt riktiga namn, lite av grejen är ju att man ska kunna hitta gamla bekanta som man tappart bort tex.. men även hålla kontakten med sina nya Däremot kan du välja själv vilka som får komma in på DIN sida, du kan göra så bara ditt namn och inget annat syns fören du acsepterat den som vill komma in å se. man gör altså en vän förfrågan som du får klicka ja eller nej på å klickar du nej så kan den personen fortfarande inte se mer än ditt namn... alltså: dom som du har som vänner får se info om dig men inga andra... fattar du?
    De e sant. O som du säger så e saken att man ska kunna hitta igen folk, men de e inget "tvång" att du måste skriva in ditt riktiga namn.
  • Marayah

Todiloooo..
    Här har man vart vaken ett tag. Klockan ringde kl 4,30. Filip väckte mej redan 3,40, så har vart vaken sen dess. Ska lägga mej på soffan o lata mej o vänta på att Filip vaknar, sen när han sover middag ska ja verkligen sova med.. Jockes syrra sov här inatt för hon och gubben skulle flyga till New York idag. O ja skjutsade dom till flyget. Ja e iiiiinte avundsjuk för fem öre. Hihi. O inte blev man mindre avundsjuk när hon berättade om allt dom skulle hitta på. Kolla på frihetsgudinnan(man kunde tydligen åka nån gratis båt förbi den), kolla på staden, titta där world trade center stod, gå i central park. Ja allt man kan hitta på.
    Nejhepp, dags o lägga sig då kanske.

• Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-03-27 07:46:57 följande:
    Godmorgon! Marayah, din stackare. Jag har varit vaken sen 5, tycker det räcker. Dock sov Elin till 7 men makens klocka ringde 5 så då vaknade jag och kunde inte somna om. Han skulle iväg tidigare idag så han hinner hem till bvc kl 14. Elin ska ju få sin spruta idag.
    Känner mej än så länge väldigt pigg. Men de kommer väl ikväll när vi ska ha dammsugar visning. Är det någon av dom ja har här i tråden vars mobilnummer ja får lämna ut så dom ringer upp er o frågar om ni vill ha visning? Detta företag har så att man måste ha godkännande från den person man lämnar ut nummer till, om de e ok att ringa..
    Känns så pinsamt om man inte kan lämna några nummer.
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 08:23:45 följande:
    Jag ska väl inte klaga jag då, men jag tyckte det var väääldigt tidigt när min lille prins kallade på sin mamma redan kl. 7 idag. En hel timme tidigare än vanligt! Men han fick komma in till mig och mysa lite så sov han en liten stund till iaf Vägde min lillkille igår och 6200 gram väger han nu Äntligen fredag! Härliga, underbara fredag! Veckorna går så otroligt fort!
    Lyx.. stora mannen.
  • Marayah

Famlijetrollet: Gick JÄTTEBRA med hundarna!!! Dom kommer hit imorron och härjar igen.

• Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-03-27 15:40:21 följande:
    Marayah: Tack för en supertrevlig fm. Här är vi hemkomna från bvc. Elin har fått spruta, det var inget kul. Dom tycker hon är liten och vill att vi kommer och väger en gång innan 18-månaders kontrollen. Ok, det kan vi väl göra men jag är inte det minsta orolig. Hon är 75 cm lång och väger 9150g. Visst låg hon högre på kurvan när hon var nyfödd men än sen? Hon är ju pigg och aktiv och glad och frisk. Nänä, det behövs mer för att jag ska bli orolig.
    Tack själv. Hur gick det med sprutan. Nej ja skulle heller inte vara orolig. Inte för än allmäntillståndet blir sämre liksom.
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 17:47:20 följande:
    Haha, har ni sett detta?
    ">

Tur man inte är Östgöte "på riktigt"
    Haha, den var rolig...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!