• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Sture inviger skötbordet =)Så nu har Sture passat på att inviga skötbordet me vad skulle vi göra utan denna lilla kille som måste kontrolera å godkänna allt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

måste tillägga att det är han själv som lagt sig på detta sätt...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-23 13:29:58 följande:
    hahaha va jag avgudar den kaatten
    hehe det gör vi me skulle kunna göra en bilderbok med bara honom i... ni vet alla dom där poserna å konsterna å stuff som man bara ser katter göra på knäppa klipp eller på nätet, han har dom alla

dessutom så ligger han å snuttar på sin egen svans så det bara smaskar när han sover...

sen har vi ju den andra galningen som fått för sig att husses tandpetare är det roligaste som finns, så här har ja hittat honom två dar i rad nu...Nisse i full fart med husses tandpetare
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-03-23 21:07:46 följande:
    Vad har alla här inne för fritidsintressen, förutom sin familj och sitta vid datorn?Jag själv idrottar jag en hel del, mest blir det fotboll. Resa och att fotografera är andra roliga saker jag gärna gör.
    Hästar, hästar å ännu mer hästar tyvärr finns inte pengarna just nu så det blir aldeless för lite av det goda...

Brinner för djur överhuvetaget å har ju tre kissemissar här hemma å saknar hund nåt enormt.

Annars är ja lite av en partyprinsessa (mormors ord) Å träna tills man inte pallar mer är kul det me
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-03-23 21:46:57 följande:
    Oj, då har inte vi mycket gemensamt. Någon partyprinsessa är jag då inte alls. Hästar har jag nästan aldrig sysslat med. Red två terminer när jag var 8. Men jag gillar att galoppera!!! Testade westernridning en gång i skåne, samt islandshäst när vi var på Island.Men det är klart, jag gillar ju katter. :D Men lär aldrig få någon i min ägo, då maken är känslig och svägerska allergisk. Passar på att gosa så mycket jag kan hos vänner som har katt.
    jag är värdelös i köket här är det mannen som lagar mat å ja e så gott som portad från köket, tar hand om disken iställe
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-23 21:57:32 följande:
    :P Folk brukar säga det när jag säger att jag gillar att städa.
    Hehe ja får ofta frågan om ja vill låna ut min damsugarmaniska man (han damsuger varje dag!) ja lånar gärna ut han men han själv verkar inte så pigg på att åka hem te andra å damsuga.. han kan tillome ta damsugaren ifrån mig när ja börjar damsuga han har ett så stort behov
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

OJ kollade ut genom fönstret å helt plötsligt så är det ju vitt ute {#lang_emotions_surprised} det va det INTE sist ja kolla ut, då hade det inte änns börja snöa...

Maria har inte vart inne på ett tag, eller har ja fel??

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-03-23 22:08:00 följande:
    Ja var f-n kom snön ifrån! VILL INTE HA!
    ne inte ja heller, iofs så VET ja ju att våren inte kommer fören tidigast i mitten på April (det gör den ju aldrig)

men NU vill ja faktist ha VÄRME å BEBIS
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-23 22:12:42 följande:
    När var det du hade bf?Sambon sa att din man hade sagt att det är 6 veckor kvar, men visst är det lite mera?
    30e maj är det, mannen har stenkoll på veckorna så antingen så hade han tillfällig sinnesförvirring eller så hörde din fel {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-23 22:31:00 följande:
    Här har man 11 veckor till bf, men bebis lär titta ut långt innan dess är jag rädd.
    ja har min lilla MAX 11 veckor till i magen
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!