-
Japp, det stämmer.. du satt i väntrummet till vänster väl? Tyckte ju jag kände igen dig också. Skulle ju ha hälsat, men så var jag lite upptagen då. Sen när jag kom ut så var du inte kvar.thelifesaviour skrev 2009-03-16 11:02:51 följande:Var du nere på kvinnohälsan? Tyckte jag såg någon jag kände igen. -
Ja, vi har ju svärföräldrarna i Rimforsa... det är alldeles för nära... det var bättre när vi bodde i Kalmar, då vare de i alla fall ett par timmar bort med tåget.
-
Haha, där ser man... det har jag sluppit att göra den här gången. Har inte ens frågat om det, så jag slipper väl det. Har för mig jag fick rätt bra testresultat sist jag gjorde glukosbelastningen så jag slipper kanske den här gången då.thelifesaviour skrev 2009-03-16 11:19:05 följande:Jag tänkte att det var du. Själv satt jag väntade på att få göra andra sticket i glukostestet. Läste spännande kurslitteratur om en kvinna som tror väääldigt starkt på Jesus, ganska absurd bok. :) Skönt att allt gick bra för dig! -
Haha, nej tack och lov är det inte så. Men vi tycker ungefär samma sak om hans föräldrar. Vi kan ju säga att vi inte flytta till Linköping för deras skull. Men det är ju skönt att ha någon släkting på lite närmre håll också... men svärmor kunde jag allt ha klarat mig bra utan. Svärfar är underbar dock. Mysig och rolig gubbe som man gärna umgås med.Firstandhappy skrev 2009-03-16 11:23:16 följande:så kanske din sambo tycker om dina föräldrar med...
Men vi vet vem svärmor brås på så vi vet vad vi har att vänta oss framöver. -
Ja det var skönt. Humm... kanske kan ses efter vid 14. Måste hämta Molly vid 13 på dagis. I och för sig så kan jag ju hämta henne lite tidigare, men det tycker hon säkert inte om =) UNGAR!Familjetrollet skrev 2009-03-16 11:28:21 följande:vad bra att allt såg bra ut.häng med på fredagsfikat.jag och stota tösen är på stan runt 12.45 -
Ah, ja eller så får vi ta det en annan dag. När var det Cupolen hade loppis nästa gång?Familjetrollet skrev 2009-03-16 11:45:40 följande:jag måste vara hemma till 15 när lillan ska hämtas.men i värsta fall kanske vi kan fika efter kl 15 -
Min mormor är 83 år och går på gym 3 gånger i veckan =) En riktig friskis o svettis-tant är hon. Sen har hon en pojkvän som är 65 år =) Morfar gick bort för 7 år sedan. Träffar dem väldigt sällan, men men... desto roligare när man väl ses.
-
Min svärmor är som pesten... jag vet inte om jag är ensam om att tycka det... men jag har verkligen aldrig gillat hennes inställning. När hon pratade om att göra abort när jag blev gravid första gången - då bröt det verligen helt mellan oss. en anledning till att jag inte ville berätta för henne att vi väntade Molly eller denna bebisen. Men de tog det ju mycket bättre den här gången - tack och lov. Men jaja... vi kanske kan lära oss att älska varandra... eller ej.
-
Ja just det ja... jag skulle ju göra lunch...
-
Precis så jag också tänkte... jag ville verkligen inte berätta för dem. Men så var vi ju där och mekade med bilen i vintras... och så helt plötsligt så kommer svärfar fram och frågar om det är något vi har att berätta... och pekar på min mage...Maria84 skrev 2009-03-16 14:16:22 följande:Är inte så förtjust i mina svärisar pga många saker och sambon förstår mig helt och hållet. Relationen mellan mig och svärmor är väl något bättre nu men det är inte så att jag väldigt gärna vill umgås med henne så. Utan det blir oftast när nån fyller år eller så. Svärfar träffar vi desto mera för han brukar ta sig en tripp lite då och då för att gå i skogen här och lite så, och då kikar han in samtidigt. Att vi skaffat barn har vi fått höra flera ggr, svärmor gick i taket när hon fick reda på att vi väntade Liam. Och hon och sambons bror hade många invändningar när vi väntade Lucas. Så jag är förberedd redan denna gång. Sambon tycker att vi kan strunta i att berätta för dem så får de märka det själva sen istället. Magen lär ju växa om inte annat